مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
۰ نفر

معاون شهردار تهران از بهره‌برداری زیرگذر باقرشهر تا پایان دی ماه امسال خبر داد.

عمليات عمراني فاز دوم تقاطع سه راه باقرشهر

به گزارش همشهری آنلاین، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح مسائل مورد بررسی در دیدار اخیر با اعضای مجمع نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که با حضور فرماندار شهرری برگزار شده است، گفت: در جلسه با مجمع نمایندگان تهران بر تلاش برای تحقق وعده بهره‌برداری زیرگذر باقرشهر تا پایان دی ماه امسال تاکید شد.

طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر غرب به شرق و ۲ دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است و بهره‌برداری از آن علاوه بر تسهیل ترافیک معابر برون شهری، باعث کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان ساکن در محدوده باقرشهر خواهد شد. 

فاز نخست پروژه تقاطع سه راه باقرشهر که یک تقاطع غیرهمسطح نزدیک بهشت زهرا(س) است ۲۱ اسفند ۹۷ با حضور پیروز حناچی شهردار تهران به بهره‌برداری رسید. آنچه در قالب فاز نخست پروژه به بهره‌برداری رسید، شامل پل روگذر جنوب به غرب و پل کندروی شمال به جنوب تقاطع (سقف زیرگذر) بود. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین درباره محور دیگر مورد توجه نمایندگان مردم تهران در مجلس، گفت: درباره اجرای مشارکتی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب هم تبادل نظر شد که نظر نمایندگان بر این بود که این پروژه از حالت مشارکتی خارج شود و شهرداری با تخصیص بودجه، آن را اجرا کند. در این جلسه به نمایندگان قول دادیم تا در آذر ماه و در فصل بودجه‌ریزی، برای ساخت این پروژه غیرهم‌سطح در سال ۱۴۰۰ درخواست بودجه کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پیشنهاد نمایندگان برای ایجاد یک دسترسی موقت از خروجی اتوبان خلیج فارس جهت حل مقطعی مشکل شهروندان در این منطقه، اظهار کرد: پیشنهاد ایجاد دسترسی موقت به لحاظ عدم تداخل با اجرای پروژه اصلی و همچنین رعایت ایمنی شهروندان، با همکاری فرمانداری شهرری بررسی می‌شود.

کد خبر 550408
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha