چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

دروازه بان استقلال می‌گوید که تا زمان اعلام رای نباید اظهار نظر خاصی انجام دهد.

مظاهری

به گزارش همشهری آنلاین، رشید مظاهری دقایقی قبل از ساختمان فدراسیون فوتبال خارج شد و مصاحبه ای کوتاه با خبرنگاران انجام داد.

وی ابتدا گفت: فکر کنم جلسه خیلی خوبی بود و خودم به شخصه جو را خیلی خوب دیدم و منتظریم رای صادر شود. فکر کنم یک سری مدارک را هم هفته بعد ارائه دهیم.

مظاهری در مورد نتیجه نهایی این رای بیان کرد : الانم نمی‌دانم باید چه بگویم، میترسم چیزی بگویم... من درباره این ها خیلی صحبت دارم و بعد از رای صحبت می‌کنم. باید منتظر رای بمانیم.

وی در باره دلیل جدایی اش از تراکتورافزود: نمی‌خواهم زیاد این را توضیح بدهم، شاید حرفی بزنم بعدا مشکلی شود. تنها چیزی که می‌خواهم بگویم ما بحث مالی با تراکتور نداشتیم.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه آیا ممکن است قرارداد بهم بخوردگفت: آن ها صحبت های خودشان را کردند و ما هم مدارک خودمان را ارائه داریم و به آینده خوش بین هستیم.

قراردادمن صددرصد قانونی بوده. مطمئن باشید اگر غیرقانونی بود اولین نفری که مخالفت می‌کرد، خودم بودم چون وقتی به باشگاهی تعهد داری نباید با باشگاه دیگری فکر کنی.

مظاهری:درباره حضور همزمان او و حسینی در این باشگاه بیان کرد :من سر این مسئله نمی‌خواهم بگویم فکرم مشغول است اما باید آن را حل کنیم و بعد درباره چیزی که گفتید فکر می‌کنم. بعضی از این سوالات را من نباید جواب بدهم، باشگاه باید جواب دهد. من مشکلی ندارم و کارم را انجام می‌دهم. این ها مسائل حاشیه ای است، اگر قرار است با این طرز فکر بیایم نشان می‌دهد نمی‌توانم خیلی مثمرثمر باشم. من باید کارم را کنم حالا من باشم یا کسی دیگر، فرقی ندارد. من الان باید با تمام تمرکز کارم را کنم.

کد خبر 549900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha