رئیس جمهور گفت: آمریکا که بسیار روشن آمده و از برجام خارج شده، هرچه فحش عالم بوده نثار برجام کرده، بقیه کشورها را به خروج از آن تشویق کرده و به دنبال تهدید کشورهایی رفته که با ایران ارتباط اقتصادی داشتند و حال می‌خواهد از مکانیسم درون برجام استفاده کند و دیدیم که یک قدم هم نتوانست بردارد.

حسن روحانی

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حسن روحانی طی سخنانی در جلسه امروز ۲۶ شهریور ماه هیات دولت با بیان اینکه روزهای بسیار سختی در سال ۵۹ ملت ما پیش روی خود دید، اظهار کرد: مردم ما توانستند در برابر مدرن‌ترین سلاح‌های دشمن به پیروزی برسند و این در حالی بود که ما برای خرید سلاح بسیار در مضیقه بودیم و کسی به ما سلاحی نمی‌داد.

وی افزود: امروز هم باید به همان مسیر صبر و مقاومت تمسک بجوییم، همانطور که در سه سال گذشته چنین کردیم. آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که ما را به فروپاشی اقتصادی بکشانند و تصور می‌کردند که تا خرداد و تیر ما را به فروپاشی اقتصادی و در مرداد ماه ما را به فروپاشی اجتماعی بکشانند و تا بهمن ماه به فروپاشی امنیتی برسانند. چنین فکر کودکانه‌ای در ذهن کاخ سفید بود.

رئیس  جمهور با یادآوری تلاش‌های شکست‌خورده آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، اظهار کرد: آمریکا که بسیار روشن آمده و از برجام خارج شده، هرچه فحش عالم بوده نثار برجام کرده، بقیه کشورها را به خروج از آن تشویق کرده و به دنبال تهدید کشورهایی رفته که با ایران ارتباط اقتصادی داشتند و حال می‌خواهد از مکانیسم درون برجام استفاده کند و دیدیم که یک قدم هم نتوانست بردارد.

مشروح سخنان رئیس جمهوری را در لینک زیر بخوانید: 

کد خبر 549808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha