شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران شنبه 25 خرداد سوریه را دو بر صفر شکست داد و پاداش گرفت

و گامی بلند به سوی مرحله چهارم از دور مقدماتی مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 برداشت.

با برتری تیم ملی ایران بر سوریه در ورزشگاه عباسیون دمشق که با دوگل صورت گرفت شاگردان دایی به جمع 10 تیم برتر آسیا راه یافتند.


هر یک از اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود این تیم به مرحله نهایی رقابت‌های اتخابی جام جهانی مبلغ هشت میلیون تومان پاداش نقدی گرفتند.

علی کفاشیان پس از پیروزی ایران برابر سوریه و صعود این تیم به مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ‌‌٢٠١٠در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیته تیم‌های ملی، پس از هر برد تیم ملی در این مرحله، اعضای تیم نفری ‌‌٣/٥ میلیون تومان پاداش می‌گیرند. همچنین ما برای صعود تیم به مرحله بعد پاداش شش میلیون تومانی را در نظر گرفته بودیم که یک و نیم میلیون تومان آن پس از برد هفته گذشته برابر امارات به بازیکنان تیم ملی اهدا شد و چهار و نیم میلیون تومان باقی هم پس از برد شب گذشته برابر سوریه به بازیکنان داده شد. در مجموع پس از این برد به هر یک از اعضای تیم مبلغ هشت میلیون تومان به بازیکنان پاداش اهدا شد.

وی افزود: در صورت برد تیم ملی برابر کویت هم مبلغ سه و نیم میلیون تومان به بازیکنان اهدا خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره صعود تیم ایران به مرحله بعد گفت: پس از گذشت مدتی بازیکنان و کادر فنی به درک خوبی نسبت به یکدیگر رسیده‌اند و شاهدیم که تیم ملی روز به روز هماهنگ‌تر می‌شود.

کفاشیان افزود: پس از این صعود ما وظیفه داریم که برنامه تدارکاتی قوی را برای رویارویی با تیم‌های قدرتمند تدارک ببینیم. باید طوری آماره مرحله بعد بشویم که در ابتدای این مسابقات تکلیف صعود تیم ملی به جام جهانی مشخص شود.

وی با بیان اینکه ما نیاز به بهتر شدن داریم افزود: حضور صرف در جام جهانی دیگر نمی‌تواند برای ما راضی کننده باشد. باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که به فکر صعود به مرحله دوم جام جهانی باشیم. این توانایی در تیم ملی وجود دارد و امیدوارم با حمایت همه به این هدف برسیم.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه زمانی جانشین عبدالرحمن شاه حسینی در کمیته انضباطی را معرفی می‌کنید گفت: ما هنوز استعفای کتبی رییس کمیته انضباطی را دریافت نکرده‌ایم بنابراین پیش از آن نمی‌توانیم تصمیم جدیدی بگیریم.

کد خبر 54952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز