تیم‌های پارس جنوبی بوشهر و صنعت فرش حداد اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران صعود کردند.

فوتبال ساحلی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی استان بوشهر یکشنبه ۲۳ شهریور گفت: مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی در قالب ۲ گروه چهار تیمی برگزار شد که در یکی از این گروه‌ها به میزبانی بوشهر برگزار شد. در گروه نخست رقابت‌ها در بوشهر تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، سپاهان سمنان، شهریار ساری و صنعت فرش حداد اصفهان حضور داشتند. در پایان این رقابت‌ها تیم‌های پارس جنوبی و صنعت فرش حداد اصفهان به ترتیب با ۹ و ۶ به‌عنوان تیم‌های اول و دوم به جمع چهار تیم مرحله نهایی راه پیدا کردند.

اکبر فرید افزود: تیم‌های دریانوردان و موج گناوه نیز به ترتیب در مرحله اول و دوم رقابت‌ها از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. رقابت‌های گروه دوم نیز به میزبانی یزد برگزار شد که تیم‌های گلساپوش یزد و موج‌سواران نوشهر به ترتیب به‌عنوان تیم‌های اول و دوم راهی نیمه‌نهایی شدند.

وی ادامه داد: مسابقات نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور اواخر شهریور و اوایل مهرماه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور مشخص شود. مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی به‌صورت رفت و برگشتی برگزار خواهد شد و تیم یا شهر خاصی به‌عنوان میزبان انتخاب‌نشده است.

کد خبر 548752

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha