تالار شیشه‌ای امروز شنبه ۲۲ شهریورماه را با رشد آغاز کرد اما در میانه راه تغییر مسیر داد و حدود ۶۶۰۰ واحد از صعود اولیه کاست و در ساعات پایانی در مجموع با ۲۷ هزار و ۴۸۳ واحد رشد شاخص کل را که در ابتدای معاملات به سطح یک میلیون و ۵۹۰ هزار واحد رسانده بود در پله یک میلیون و ۵۸۳ هزار واحدی نشاند.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه در ساعات ابتدایی بازار روند صعودی طی کرد اما در ساعات نزدیک به پایان کار تالار شیشه‌ای روند صعودی برعکس شد و تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل با ۲۷ هزار و ۴۸۳ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۸۳ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز که در شروع معاملات بازار با ۱۰۸۶ واحد رشد به رقم ۴۲۸ هزار و ۵۰ واحد رسیده بود در میانه راه روند نزولی به خود گرفت و در انتهای ساعت کاری بازار با ۴۲۴ واحد افت بر روی رقم ۴۲۶ هزار و ۵۳۹ واحد بسته شد. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۱۲۴ هزار معامله به ارزش ۸۸ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، سرمایه‌گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین نماد وبملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی بازار سرمایه داشت.

فرابورس نیز با ۲۷۹ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۷۶۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۸۷ هزار و ۲۳۱ معامله انجام داده‌اند که ۳۳ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد هرمزگان جنوب و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 548518

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    شاخص هم وزن منفی عزیزم این یعنی شاخص ظاهری سبزه