بورس تهران امروز شنبه ۲۲ شهریورماه بعد از افت‌های پیاپی هفته گذشته جان تازه گرفت و در ساعات اولیه با ۳۴ هزار و ۱۸۰ واحد رشد شاخص کل را به سطح یک میلیون و ۵۹۰ هزار واحد رساند.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۲ شاخص کل با ۳۴ هزار و ۱۸۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۹۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۸۶ واحد رشد به رقم ۴۲۸ هزار و ۵۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۶۳۴ هزار و ۹۲۴ معامله به ارزش ۵۰ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، سرمایه‌گذاری غدیر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۵۸ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۷۴۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۸۵ هزار و ۳۷۴ معامله انجام داده‌اند که ۲۰ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد هرمزگان جنوب، بانک دی و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 548411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha