حجت‌الاسلام مهدی باقری به عنوان دومین نماینده حوزه انتخابیه زنجان و طارم و پنجمین نماینده مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی انتخاب و راهی مجلس یازدهم شد.

نماینده مجلس جدید زنجان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ۹ استان کشور، روز جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای انتخاب دومین نماینده این حوزه در مجلس، در ۳۱۹ شعبه اخذ انجام شد.

 در اولین مرحله یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،  مصطفی طاهری، حجت‌الاسلام حسن شجاعی، سیدالبرز حسینی و مرتضی خاتمی به عنوان نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده بودند و در مرحله دوم این انتخابات نیز مهدی باقری به جمع نمایندگان استان پیوست.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان زنجان، شمار واجدان شرایط رأی دادن را در شهرستان زنجان ۴۰۳ هزار و ۱۱۰ نفر و در شهرستان طارم ۳۵ هزار و ۵۷۷ نفر عنوان کرد.

خیرالله ترخانی گفت: میزان مشارکت واجدان شرایط در مرحله نخست انتخابات مجلس در شهرستان‌های زنجان و طارم به ترتیب ۳۸/۱۰ درصد و ۵۲/۴۹ درصد بود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند سال ۹۸ در ۷۵۷ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده برگزار شد که چهار نماینده از استان زنجان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و انتخاب یکی از نمایندگان در حوزه‌ انتخابیه زنجان و طارم به دور دوم کشیده شد.

کد خبر 548370

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha