رئیس‌جمهور در پایان سفر به استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ملاقات بی‌واسطه با مردم و ایثارگران موجب اصلاح نوع نگاه دولت در تصمیم‌گیری‌های کلان می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمود احمدی‌نژاد که پس از نشست استانی هیأت دولت در چهارمحال با خبرنگاران سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: گفت‌وگو با مردم و بررسی دقیق و کارشناسی مسائل استانی از اهداف سفرهـای استانی هیأت دولت است.

وی با بیان اینکه هیأت دولت اختصاص 600‌میلیارد تـومـان تسهیلات بانکی برای ساخت 15‌طرح بزرگ صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری را تصویب کرد، افزود: 90 طرح اشتغال‌زا در نوبت دریافت تسهیلات در استـان است و به بانک مرکزی دستور دادم سهم استان را از محل اعتبارات بنگاه‌های کوچک زودبازده زودتر پرداخت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، احمدی‌نژاد در آغاز جلسه استانی هیأت دولت نیز که عصر پنجشنبه برگزار شد، با قدردانی از لطف و بزرگواری مردم چهارمحال و بختیاری در استقبال از خدمتگزاران خود در دولت نهم گفت‌: امواج انسانی در خیابان‌‌ها و اجتماعات مختلف، بسیار پرشور و آگاهانه مواضع و آرمان‌های ملت را به روشنی فریاد زدند.

رئیس‌جمهوری همچنین روز پنجشنبه پس از ملاقات مردمی 3 ساعته خود با مردم این استان، با خانواده 28 معلم جان‌باخته در اردوی راهیان نور فرهنگیان چهارمحال و بختیاری نیز دیدار کرد.

احمدی‌نژاد در دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان هم تصریح کرد: امروز راه شهیدان، جانبازان و ایثارگران به‌عنوان نورانی‌ترین، زیباترین، کامل‌ترین و تنها راه نجات، در برابر بشریت گشوده است.

رئیس‌جمهوری همچنین در دیدار علما و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود افزایش توجه به معنویت در جهان خاطرنشان کرد: باید دل‌ها را به سمت حقیقت هستی هدایت کرد، زیرا فطرت انسان به‌طور طبیعی حرف حق را قبول می‌کند.

بازدید از منطقه مهدیه

رئیس‌جمهوری صبح پنجشنبه به‌طور سرزده از منطقه محروم مهدیه در حومه شهرکرد هم بازدید کرد. 

احمدی‌نژاد در این بازدید که استاندار چهارمحال و بختیاری، شهردار شهرکرد و نماینده ولی‌فقیه نیز حضور داشتند، از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا شد و سپس دستور سریع برای رفع مشکلات مردم این منطقه را صادر کرد.

کد خبر 54810

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز