پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: دهمین جلسه هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی به ریاست رئیس جمهور در استانداری چهارمحال وبختیاری آغاز شد

 به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس جمهور در آغاز جلسه هیأت دولت در دور دوم سفر استانی به چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فریاد مردم استان چهارمحال و بختیاری در دفاع از آرمان‌ها، شناخت طراحی‌های دشمنان و آمادگی برای مقابله و ناکام گذاشتن دشمنان،موج افتخار، دلگرمی و عزت را ایجاد کرد.

محمود احمدی‌نژاد با قدردانی از لطف و بزرگواری مردم چهارمحال و بختیاری در استقبال از خدمتگزاران خود در دولت نهم، گفت: امواج انسانی در خیابان‌ها و اجتماعات مختلف، بسیار پرشور و آگاهانه مواضع و آرمان‌های ملت را به روشنی فریاد زدند.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: دنیا شاهد بود که برغم طراحی‌ها و جنگ تبلیغاتی گسترده و پیچیده قدرت‌ها و هماهنگی سست عنصرها با دشمنان قسم خورده ملت ایران، ‌اهالی چهارمحال و بختیاری تحلیل روشن دارند و با رؤیت دست‌های پیدا و پنهان اعلام موضع می‌کنند.

احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود از همه قشرهای مردم چهارمحال و بختیاری از جمله معلمان و فرهنگیان، بازاریان و اصناف‌، دانشجویان، جوانان و علما و روحانیان قدردانی کرد.

در این جلسه روند اجرای مصوبات سفر نخست هیات دولت با حضور وزرا و اعضای هیات دولت، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مردم چهار محال و بختیاری بررسی می شود و تصمیمات جدیدی برای توسعه و آبادانی منطقه اتخاذ خواهد شد

کد خبر 54751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز