آتش‌سوزی عظیمی در بندر بیروت رخ داده است که باعث وحشت ساکنان شهر شده است که یک ماه پیش شاهد انفجاری ویرانگر در همین محل بودند.

Beirut fire

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آسوشیتدپرس ستون سیاهی از دود که از آتشی با شعله‌های نارنجی برمی‌خیزد، در میانه روز پنجشنبه ۲۰ شهریور در بندر بیروت پایتخت لبنان به آسمان می‌رود.

ارتش لبنان اعلام کرد این آتش‌سوزی در یک انبار در منطقه آزاد بند که نفت و لاستیک ماشین در آن انبار شده بود، رخ داده است و مبارزه با آتش با مشارکت بالگردهای نظامی ادامه دارد.

ساکنان وحشت‌زده بیروت که هنوز درگیر پیامدهای ویرانگر انفجار مصیبت‌بار ماه گذشته در این شهر هستند، پنجره‌های شکسته‌ خانه‌هایشان را باز کرده‌اند و به به یکدیگر درباره آتش‌سوزی جدید هشدار می‌دهند.

شبکه‌های تلویزیونی محلی اعلام کردند شرکت‌هایی که دفترهایشان در نزدیکی بندر است، از کارکنانشان خواسته‌اند این منطقه را ترک کنند. نیروهای لبنانی جاده اصلی را که از کنار بندر می‌گذرد، مسدود کرده و ماشین‌ها را به سایر نقاط هدایت می‌کنند.

انفجار عظیم ۱۴ مرداد در بندر بیروت باعث کشته شدن بیش از ۱۹۰ نفر و زخمی شدن حدود ۶۵۰۰ نفر شد و به هزاران ساختمان در پایتخت لبنان آسیب زد. دیدن آتش‌سوزی عظیمی در بندرت بیروت باعث وحشت ساکنان شهر شده است که هنوز  از انفجار شوکه هستند.

کد خبر 548073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha