ستاره هالیوودی و نماینده ویژه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل با ارسال یک نامه از اقدام دو کودک عرب‌تبار اهل لندن برای حمایت از مردم رنج‌دیده یمن تشکر کرد.

آنجلينا جولي در يمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی‌بی‌سی، آنجلینا جولی پس از آگاه شدن از حرکت خیرخواهانه کودکان شش ساله عیان موسی و میکاییل اسحاق در حمایت از مردم یمن با فروختن لیموناد، با نماینده خود در لندن تماس گرفت و از او خواست نامه محبت‌آمیزش را همراه مقداری پول به بچه‌ها برساند. عیان و اسحاق که در منطقه ردبریج لندن زندگی می‌کنند، در پویش خود حدود ۹۰ هزار دلار برای مردم مظلوم یمن کمک جمع کردند.

خانم جولی در یادداشتی که همراه هدیه خود به دو کودک سخاوتمند لندنی فرستاده، چنین نوشته است: «عیان و میکاییل عزیز، از کاری که شما و دوستانتان برای کمک به مردم یمن انجام می‌دهید سپاسگزارم. متاسفم که نمی‌توانم از شما لیموناد بخرم اما دوست دارم در کار خیر شما شریک باشم. با عشق.» هنوز معلوم نیست مبلغی که ستاره هالیوودی به این پویش کمک کرده چقدر بوده است و نکته جالب اینکه دو کودک لندن پیش از این هرگز آنجلینا جولی را نمی‌شناختند.

عیان و اسحاق در پاسخ به هدیه سخاوتمندانه بازیگر سرشناس یک ویدئو برایش فرستادند و در آن چنین گفتند: «از شما تشکر می‌کنیم و می‌خواهیم بگوییم هر وقت به لندن آمدید، یک لیوان لیموناد تازه مهمان ما هستید.» در جنگ یمن هزاران نفر از شهروندان بیگناه از جمله کودکان کشته شده‌اند و برآورد می‌شود دست‌کم ۲۴ میلیون نفر به کمک‌های انسان‌دوستانه نیاز دارند. جولی پیش‌تر هم درباره بحران انسانی یمن به مردم جهان هشدار داده بود.

کد خبر 548059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    20 6
    به نظر شما کی مسلمان واز همه مهمتر کی انسان ما یا...