مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه طی دو روز آینده در ۱۱ استان کشور رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در نوار شرقی کشور خبر داد.

رعد و برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، صادق ضیاییان گفت: امروز و فردا پنج‌شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ شهریور در دامنه‌های البرز واقع در استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و شرق تهران افزایش ابر گاهی همراه با بارش پراکنده و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: همچنین طی این دو روز در ساعات بعد از ظهر در غرب هرمزگان، جنوب غرب کرمان، برخی مناطق فارس، دامنه‌های شرقی زاگرس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و شرق لرستان افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

شنبه و یکشنبه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده و دوشنبه نیز در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی روزهای آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا صاف، در اواسط روز وزش باد و در بعد از ظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز شنبه کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 548016

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha