بیش از ۹۰۰۰ کتابخانه عمومی در سراسر ایالات متحده در شهرها، حومه، مناطق روستایی و شهرهای کوچک وجود دارد که قابل اعتمادترین مکان برای مردم در امر رای‌گیری الکترونیکی به شمار می‌روند.

کتابخانه آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا،  نیویورک تایمزگزارش می‌دهد همزمان با عجله و تلاش مقامات دولتی در تطبیق سیستم‌های انتخاباتی خود همزمان با شیوع ویروس کرونا، تحلیل‌گران تخمین می‌زنند که ۸۰ میلیون آمریکایی قصد دارند پاییز امسال از طریق پست الکترونیکی رای دهند یعنی دو برابر بیشتر از سال  ۲۰۱۶.
 
به دلیل تلاش‌های آشکار رئیس جمهور، ترامپ برای بی‌اعتبار کردن رای‌گیری الکترونیکی، میلیون‌ها نفر نگران هستند که آرائشان به موقع یا اصلا شمرده نشود.
 
بیش از ۹۰۰۰ کتابخانه عمومی در سراسر ایالات متحده در شهرها، حومه، مناطق روستایی و شهرهای کوچک وجود دارد. در نظرسنجی‌های صورت گرفته، کتابخانه‌ها معتبرترین و مورد اعتمادترین موسسات در ایالت متحده به شمار می‌روند. این مکان‌ها به سرشماری کمک خواهند کرد و خدمات ثبت‌نام رای دهندگان را ارائه خواهند داد.

در واقع کتابخانه‌ها برای همه باز هستند، چراکه جزو مکان‌های غیر حزبی به شمار می‌روند؛ علاوه‌بر رایگان بودن، مکان‌های مناسبی برای گسترش رای‌گیری زودهنگام در شعب محلی هم هستند و مردم به قابل اعتماد بودن این مکان‌ها در شمارش رای‌هایشان امیدوارترند.

کد خبر 547375

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha