سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
۰ نفر

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور تا روز شنبه ۲۲ شهریور خبر داد.

رگبار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: امروز سه‌شنبه ۱۸ شهریور در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و در برخی مناطق اردبیل و طی ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد موقت رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: فردا در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل و در ساعات بعد از ظهر در استان‌های واقع در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات البرز در استان‌های تهران و سمنان رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی روزهای پنجشنبه تا شنبه برای برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایحان شرقی، برخی مناطق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده و گاهی وزش باد موقت دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه دریای خزر مواج و متلاطم است، گفت: طی پنج روز آینده نیز در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه نیز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 547339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha