دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
۰ نفر

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: مهلت اعزام به خدمت مشمولانی که در کنکور سال ۹۹ شرکت کردند، تا آذرماه تمدید شد.

سربازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی درباره مشمولان سال ۹۹ گفت: مشمولان سال ۹۹ که در کنکور سال ۹۹ شرکت بودند، یعنی همان فارغ‌التحصیلان نیمه اول سال ۹۸ و برگ اعزام به خدمت در ماه مهر و آبان را دارند و قصد دارند به تحصیل در دانشگاه ادامه دهند، می‌توانند با در دست داشتن برگه یا رسید کارت شرکت در کنکور ،به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و در صورت تمایل، مهلت  اعزام خود را تا ماه آذر تمدید کنند. 

وی ادامه داد: کسانی که مدرک دیپلم دارند، برگ اعزام سوم برای آذرماه به آنها داده می‌شود و افرادی که تحصیلات دانشگاهی دارند، برگه اعزام برای اول آذرماه به آنها ارائه می‌شود. 

رییس سازمان نظام وظیفه ناجا گفت: افرادی که بخواهند ادامه تحصیل دهند و فارغ‌التحصیل نیمه اول سال ۱۳۹۸ هستند چه دانشگاهی و چه غیردانشگاهی، می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ برگه اعزام خود را تا آذرماه تمدید کنند. درصورتی که در دانشگاه قبول شوند، برگه اعزام آنها ابطال می‌شود. برگه اعزام پس از انتخاب رشته و پذیرش در دانشگاه ابطال خواهد شد. 

سردار مهری افزود: دانشگاه یا مشمول برگ معافیت تحصیلی را برای ما ارسال می کنند و ثبت می شود و این مشمول از نظر سازمان وظیفه عمومی مجاز می شود که به دانشگاه رفته و تحصیل کند. نیروی انتظامی پیگیر دغدغه های جوانان است و اجازه نمی دهد مشکلی برای آنان ایجاد شود.

کد خبر 546944

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha