شهردار منطقه ۶ تهران از ضدعفونی مدارس منتخب ویژه کلاس اولی‌ها که شامل کلاس‌ها، راهروها، حیاط، سرویس‌های بهداشتی و ... می‌شود، همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد.

تورج فرهادی شهردار منطقه6

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران از تمهیدات ویژه شهرداری تهران در طرح استقبال از مهر ۹۹ به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با توجه به تقارن شیوع ویروس کرونا و بازگشایی مدارس، ضدعفونی مدارس منتخب ویژه کلاس اولی‌ها که شامل کلاس‌ها، راهروها، حیاط، سرویس‌های بهداشتی و ... می‌شود، انجام شد تا با آغاز سال تحصیلی کادر مدارس، دانش‌آموزان و والدین اطمینان خاطر داشته باشند.

شهردار منطقه ۶ تهران در ادامه به رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر با اولویت پیرامون مراکز آموزشی با محوریت آسیب‌شناسی و رفع نواقص اشاره کرد و گفت: پیرایش شهر و حذف زواید فیزیکی و بصری نما، شستشو و پاکسازی نماها و زیباسازی جداره‌های شهری، رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری، المان‌ها و احجام شهری و حذف زواید فیزیکی، آسیب‌شناسی و رفع نواقص پل‌های عابر پیاده معمولی و مکانیزه، رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی شهری و پارکی، هرس شاخه‌های سرگیر و خشکه‌زنی درختان معابر، بازپیرایی، ترمیم، مرمت و رفع نواقص فضای سبز (معابر، لچکی، رفیوژ، رمپ و لوپ) با اولویت معابر منتهی به مراکز آموزشی صورت گرفته است.

فرهادی به اهداف و رویکردهای طرح استقبال از مهر اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان و بویژه دانش‌آموزان در راستای شعار «تهران شهری برای همه»، زیباسازی مراکز آموزشی و جلوه بخشیدن به نمای آن‌ها، ایمن‌سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی و بازپیرایی فضای سبز، ارائه برنامه‌های آموزشی بصورت مجازی با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و ترویجی با رویکرد مشارکت‌پذیری در مباحث مهم نگهداشت شهر، افزایش سطح همکاری‌ و تعاملات میان‌بخشی دستگاه‌های مختلف مرتبط با مدیریت شهری در زمینه مسائل آموزشی و مراکز تحصیلی و آموزشی از جمله اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور صورت گرفته است تا ترافیک روزهای نخست مهر ماه کنترل شود، گفت: خط کشی معابر نزدیک به مدارس نیز ترمیم شده است تا تردد دانش‌آموزان با ایمنی کامل صورت گیرد.

شهردار منطقه ۶ تهران همچنین به علائم ترافیکی نصب شده در نزدیکی مدارس اشاره کرد و گفت: امیدوارم آغاز سال تحصیلی با نظم و هماهنگی کامل صورت گیرد.

کد خبر 546380
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha