وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش حضوری همانند سال‌های قبل نیست و با روش‌های دیگر ترکیب می‌شود و دانش‌آموزان ساعت محدودی را در مدرسه هستند با این همه در چارچوب پروتکل‌های وزارت بهداشت اقدام می‌کنیم و در حوزه سلامت تابع هستیم.

حاجی میرزایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به تحصیل نزدیک به ۱۵ میلیون دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری گفت: امیدوارم خانواده‌ها اعتماد کنند و اطمینان یابند که مجموعه آموزش و پرورش با بیشترین حساسیت مراقبت می‌کند. از اظهارنظرهای پراکنده و غیرمسئولانه که از محافل مختلف عرضه می‌شود خودداری کنید زیرا ممکن است موجب آشفتگی خانواده‌ها شود. 

وی افزود: دقیقا در چارچوب پروتکل‌های وزارت بهداشت اقدام می‌کنیم و در حوزه سلامت تابع هستیم و کوچک‌ترین اجتهادی نمی‌کنیم و عدولی از مقررات ابلاغی نخواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما انتخاب کرده‌ایم که به مجموعه درمانی اعتماد و براساس نظر نهادهای رسمی حوزه سلامت اقدام کنیم. آموزش حضوری همانند سال‌های قبل نیست و با روش‌های دیگر ترکیب می‌شود. جمعیتی به دلیل بیماری نمی‌توانند شرکت کنند. عده‌ای به علت تراکم بالای کلاس گروه‌بندی می‌شوند. ساعات مدرسه کوتاه و هر کلاس ۳۵ دقیقه خواهد بود. دانش‌آموزان ساعت محدودی را در مدرسه هستند و ورود و خروجشان با فاصله صورت می‌گیرد.

حاجی میرزایی گفت: ما تجربه جدیدی را آغاز کرده‌ایم که با مجموعه‌ای از ناشناخته‌ها همراه است و نیازمند مشارکت عموم خانواده‌هاست. این پدیده خوبی است که امروز همه ملت ایران نگران آموزش هستند. تلاش می‌کنیم سال تحصیلی آینده سال پرثمری باشد. 

وی تاکید کرد: دائما اوضاع را رصد می‌کنیم و هر زمان ضرورت ایجاب کند تصمیمات را تغییر می‌دهیم. مجموعه مناطق آموزش و پرورش سراسر کشور بسیج شده‌اند بهترین کیفیت آموزشی را با رعایت مقررات بهداشتی ارائه کنند.
 

کد خبر 546280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    10 1
    پای فشاری تا بچهای مردم رو به کشتن بده
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 13
    آقای حاجی میرزایی تو رو خدا به مدرسه های غیر دولتی هم اعلام کنید که حضوری بشه آخه ما کلی هزینه کردیم و بچه ها هم دیگه خسته و تنبل شدن از بس تو خونه بودن
  • یک معلم IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 17
    من به عنوان یک معلم نظرم آموزش حضوری است ، اما متاسفانه بعضی از کادر اداری وخدماتی مدارس که در دوران کرونا همه مسولیت خود را فراموش کرده وبه تعطیلی عادت کرده اند خانواده ها را از حضور در مدرسه می ترسانند وحتی عمدا موارد بهداشتی را در مدرسه رعایت نمی کنند.باید بازدیدها بیشتر ورعایت موارد بهداشتی سختگیرانه تر باشد. من ودانش آموزانم امروز خودمان میزهای خاک گرفته را دستمال کشیدیم
  • لیلی IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    5 8
    وجدانت رو بیدار کن وزیر مخترم