استقلال در صورتی که موفق به بازگشت استراماچونی نشود و فصل بعد را با فرهاد مجیدی ادامه ندهد تنها یک گزینه برای نیمکت خود خواهد داشت.

فرهاد مجیدی.jpg

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال در حالی باید امروز در مشهد در فینال جام حذفی به میدان برود که وضعیت سرمربیگری این تیم همچنان نامشخص است. برخی با توجه به اختلافات عمیق مجیدی و سعادتمند معتقدند این آخرین بازی است که فرهاد روی نیمکت استقلال  می نشیند و برخی هم ادامه همکاری و صلح طرفین را در صورت قهرمانی استقلال می دانند.

با این حال شاید با توجه به اظهار نظرهایی که طی دیروز و امروز از سوی گزینه های جانشینی مجیدی انجام شده سعادتمند حالا بیشتر به فکر حفظ مجیدی باشد.

محمود فکری یکی از گزینه هایی بود که خبر مذاکره مدیران استقلال با او منتشر شده بود اما کاپیتان سابق آبی ها دیروز اعلام کرد در شرایط فعلی برنامه ای برای قبول نیمکت استقلال ندارد هرچند در خود این توانایی را می بیند که سرمربی باشگاه محبوب خود شود.

علیرضا منصوریان هم که با انشار پستی در صفحه خود رسما خبر بازگشت خود را رد کرد و برای مجیدی آرزوی موفقیت داشت تا او هم از میان گزینه ها خط بخورد.

در روزهای اخیر اما برخی از رسانه ها خبر بازگشت دور از انتظار قلعه نویی به استقلال را داده بودند که با توجه به مذاکره امیر با مدیران ذوب آهن به نظر او فصل آینده را در دیگر تیم اصفهانی به سر خواهد برد تا تنها گزینه باقیمانده برای سعادتمند مهم ترین گزینه او باشد.

استقلال در صورتی که موفق به بازگشت استراماچونی نشود و فصل بعد را با فرهاد مجیدی ادامه ندهد تنها یک گزینه خواهد داشت؛ جواد نکونام.

او با توجه به شرایط فعلی تنها گزینه احمد سعادتمند برای فصل آینده است. سرمربی جوان فولاد هنوز تایید نهایی را به مدیران باشگاه اهوازی برای ادامه همکاری نداده است و منتظر سایر پیشنهادات خود است. اتفاقات دیدار فینال و حواشی بعد از آن شنبه خبرسازی را احتمالا برای باشگاه استقلال رقم خواهد زد.

کد خبر 545954

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha