برخی مسئولان فدراسیون فوتبال بازگشت استراماچونی را غیرقانونی خوانده‌اند اما سرمربی ایتالیایی شروط خود برای بازگشت به ایران را هم تعیین کرده است.

استراماچونی

به گزارش همشهری انلاین احمد سعادتمند بعد از بازی برابر تراکتور در فینا جام حذفی ضمن برکناری فرهاد مجیدی وعده بازگشت آندره استراماچونی را داد این در حالی است که برخی از مسئولین فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند با توجه به فسخ قرارداد سرمربی ایتالیای او امکان بازگشت به ایران را ندارد.

با این همه جیان لوکا دیماترزیو خبرنگار سرشناسی ایتالیایی از شروط استراماچونی برای بازگشت به ایران خبر داده است ماجرایی که مذاکرات ادامه دار استقلال با او را تایید میکند.

این خبرنگار در سایت خود در خصوص شروط استرا نوشته 

« فوتبال ایران اخیراً قانونی را وضع کرده است که خارجی‌ها امکان حضور در لیگ این کشور را ندارند به جز کسانی که قبلاً آنجا بوده‌اند از جمله استراماچونی. مربی سابق اینترمیلان مایل به بازگشت است اما منتظر تضمین‌های باشگاه است.»

اما شرطهای استراماچونی برای بازگشت چیست: «یک برنامه جدی، تایید بهترین بازیکنان و یک پیشنهاد (مالی) منصفانه. طرفین به مذاکره ادامه می‌دهند. استراماچونی بعد از ۶ ماه، به دلیل اختلافاتی که با این باشگاه داشت در دسامبر ۲۰۱۹ استقلال را ترک کرده بود.»

کد خبر 546302

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha