یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس نباید با سفرهای استانی، سفرهای انتخاباتی ریاست جمهوری را کلید بزند. اگر ایشان قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری را داشته باشند، صدمات جبران ناپذیری به مجلس خواهند زد.

قالیباف در خوزستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا،‌ حجت الاسلام حسین میرزایی درباره سفرهای استانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی رئیس مجلس شورای اسلامی را حداقل از ۲ منظر می‌توان مورد بررسی قرار داد؛ نگاه اول این است که ایشان فقط برای حل مشکلات خوزستان به این استان سفر کردند و انگیزه دیگری ندارند که این کار قابل تقدیر و تشکر است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما نگاه دوم این است که ایشان خدایی ناکرده سفرهای انتخاباتی ریاست جمهوری را کلید زده باشند که جای تاسف دارد؛ چرا که مجلس اولویت‌های مهم‌تری دارد که از رئیس آن انتظار می‌رود به آن‌ها بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی، ماجراهای بورس و بازگشایی مدارس از اولویت‌های امروز مجلس شورای اسلامی است.

این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ایشان قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری را داشته باشند، صدمات جبران ناپذیری به مجلس خواهند زد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که مگر برای انتخاب رئیس مجلس بین نمایندگان توافق صورت نگرفته بود که اگر فردی رئیس شد دیگر در انتخاب ریاست جمهوری شرکت نکند، گفت:  بله از این موضوع از توافقات نمایندگان بود. 

میرزایی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که اگر محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت کند، آیا احتمال دارد که برای سال آینده مجلس دوباره به عنوان رئیس انتخاب شود، عنوان کرد: این امر احتمالش بسیار ضعیف است.

کد خبر 545436

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha