مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

آرمین هادی‌پور و مهدی پوررهنما دو تکواندوکار اهل استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شدند.

آرمین هادی‌پور

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار کرد:  با توجه به اعلام فدراسیون تکواندو، آرمین هادی پور باید از روز  ۱۵ شهریورماه در مرحله جدید اردوی تیم ملی حضور یابد و همچنین مهدی پوررهنما نیز باید در همین تاریخ در اردوی تیم ملی پاراتکواندو حضور یابد.

محسن سترگی افزود: اردوهای تیم ملی تکواندو و پاراتکواندو که به دلیل شیوع کرونا با وقفه حدود ۶ ماهه مواجه شد، با حضور ۱۰ ورزشکار زن و مرد دوباره برپا خواهد شد که خوشبختانه از این تعداد، دو ورزشکار از استان گیلان هستند.

وی بیان کرد: این در حالی است که آرمین هادی پور تکواندوکار ملی پوش شایسته استان گیلان سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده و همچنین مهدی پوررهنما دیگر ملی پوش شایسته گیلانی نیز توانسته سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را تصاحب کند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: البته هادی پور اوایل امسال موفق به کسب عنوان برترین ورزشکار دانشجویان جهان در بخش آقایان شد و همچنین عنوان برترین ورزشکار دهه اخیر دانشجویان جهان را به خود اختصاص داد.

سترگی تصریح کرد: امید است هادی پور در رقابت های مهم المپیک نیز بدرخشد و روی سکو قرار گیرد و با کسب مدال به آرزوی بیش از ۶۰ ساله ورزش گیلان برای تصاحب مدال المپیک تحقق بخشد و همچنین مهدی پوررهنما نیز در مسابقات پارالمپیک بدرخشد و مدال طلای این رقابت‌ها را به گردن بیاویزد.

کد خبر 545336

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha