مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
۰ نفر

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان گفت: علی آقامیرزایی و ایرج اقلیمی بازیکن و سرمربی گیلانی تیم ملی در رشته‌ی کایاک عازم توکیو می‌شوند.

ورزش و جوانان گیلان

محمدرضا عابدی‌ محزون به همشهری آنلاین افزود: ششمین گروه از کاروان ستارگان ایران زمین در قالب تیم ملی کشتی فرنگی و قایقرانی کشورمان برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو، دوشنبه ۴مرداد تهران را به مقصد توکیو ترک می‌کنند.

عابدی محزون ادامه داد: در این کاروان اعزامی، علی آقا میرزایی نماینده گیلانی قایقرانی کشورمان در کایاک تک‌نفره ۱۰۰۰متر  و ایرج اقلیمی سرمربی گیلانی تیم‌ملی قایقرانی عضو ششمین گروه از کاروان ستارگان ایران زمین هستند که ساعت ده شب فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران را به مقصد دوحه و سپس توکیو ترک می‌کنند.

وی در مورد عملکرد آرمین هادی‌پور ملی‌پوش گیلانی تیم‌ملی تکواندو در المپیک توکیو هم توضیح داد: مصدومیت مانع بزرگ آرمین هادی‌پور در المپیک بود.  مصدومیت این بازیکن ارزنده‌ تیم ملی تکواندو از ناحیه زانو مانع ارائه توانمندی های فنی وی در شیاپ‌چانگ توکیو شد و ناگزیر با مسابقات المپیک ٢٠٢٠ خداحافظی کرد.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان گفت: هادی‌پور از نخستین ورزشکارانی بود که موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شد و به گواه کارشناسان یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال کاروان ورزش ایران محسوب می‌شد.

کد خبر 616871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha