علی لاریجانی تقریباً تصمیم خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری گرفته و تنها موضوعی که در حال چانه‌زنی برای آن است، کاندیدای کدام جناح بودن اوست.

علی لاریجانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، باشگاه خبرنگاران متعلق به صدا و سیما از قطعی شدن نامزدی علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داده و البته مدعی شده که اجابت شرط و شروط‌ وی از سوی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان با اما و اگر همراه است.

در بخشی از این گزارش به نقل از روزنامه «صبح نو» نزدیک به محمدباقر قالیباف آمده که شرط اصلی لاریجانی علاوه بر حمایت اصلاح‌طلبان، نامزدی او از جانب راست سنتی است به نحوی که فقط نامزد اصلاح‌طلبان نباشد و مانند حسن روحانی از حمایت برخی راستگرایان هم برخوردار باشد.

باشگاه خبرنگاران نوشته است: تا اینجای ماجرا معلوم شد که علی لاریجانی تقریباً تصمیم خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری گرفته و حال تنها موضوعی که در حال چانه‌زنی برای آن است، کاندیدای کدام جناح بودن اوست.

نویسنده مدعی شده که تا اینجای کار به نظر می‌رسد موضوع حضور لاریجانی به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ به موضوعی اختلافی تبدیل شده و به جز حزب کارگزاران، سایر احزاب اصلاح‌طلب روی خوشی به آن نشان نمی‌دهند و اصولگرایان هم چندان روی خوشی به لاریجانی نشان نخواهند داد؛ اما از آنجا که گذشت زمان همواره آبستن مسائلی دور از ذهن است باید چشم دوخت و منتظر ماند که در نهایت لاریجانی به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلب پا به کارزار رقابت خواهد گذاشت یا اصولگرایان و یا اصلاً عطای آن را به لقایش خواهد بخشید.

کد خبر 545158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha