تصمیم اشتباه مدیران استقلال در فروش یکی از استعدادهای چند سال اخیر فوتبال ایران باعث شد تا او حالا به لیگ‌های درچه چندم قرض داده شود.

صيادمنش

به گزارش همشهری آنلاین الهیار صیادمنش مهاجم سابق استقلال که فصل قبل به فنرباغچه ترکیه پیوست دوباره قرار است به باشگاهی در روسیه و یا اوکراین قرض داده شود. 

 سایت «gazetefutbol» ترکیه  اعلام کرد که صادمنش در لیست خروجی باشگاه برای فصل بعد است. «اللهیار صیادمنش همچنان در برنامه های سرمربی فنرباغچه جایی ندارد و باید مثل فصل گذشته به صورت قرضی به تیمی برود.

طبق گزارش های رسیده از ترکیه صیادمنش از روسیه و اوکراین پیشنهاد دارد. همچنین چندین تیم دسته اولی ترکیه به دنبال به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی هستند.»

تصمیم اشتباه مدیران استقلال در فروش یکی از استعدادهای چند سال اخیر فوتبال ایران باعث شد تا او بعد از حضور در فنرباغچه به شکل قرضی راهی استانبول اسپور در لیگ یک ترکیه شود. صیادمنش در این تیم هم موفق نبود و بعد از تنها ۷ بازی حضور در ترکیب این تیم دوباره به فنرباغچه بازگشت. رفتن به لیگ‌هایی مانند روسیه و اوکراین هم تنها باعث می‌شود برچسب لژیونر روی بازیکنان ایرانی باقی بماند.

شاید اگر صیادمنش بیشتر از یک نیم فصل فرصت حضور در استقلال را داشت حالا به جای قرض داده شدن میان لیگ‌های درجه چند، وضعیت بهتری در فوتبال اروپا داشت. تنها ۱۵ بازی حضور نصفه و نیمه در ترکیب استقلال واقعا برای حضور در فوتبال اروپا کافی بود؟ به همین مهدی قائدی نگاه کنید بازیکنی که شاید اگر این فصل را ترکیب استقلال باقی نمی‌ماند سرنوشتی مانند صیادمنش در انتظارش بود اما حالا او ستاره این فصل  استقلال لقب گرفته و پیشنهاد دو میلیون یورویی‌اش رد می‌شود. بازیکنی که دو فصل قبل ذخیره صیادمنش بود در ترکیب آبی‌ها.

شانس بزرگ قائدی در واقع این بود که درخشش را از زمانی شروع کرد که امیرحسین فتحی از کار برکنار شده بود وگرنه احتمالا او هم این روزها سرنوشتی مانند صیادمنش در انتظارش بود.

کد خبر 544900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha