مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۳
۰ نفر

گروه شهری: برخورد با تاکسی‌های گردشی خالی و تاکسی‌هایی که از تاکسی متر استفاده نمی‌کنند، در تهران آغاز شد.

این اقدام براساس قانون ۱۷۹ راهنمایی رانندگی و به منظور تعادل بخشی در نرخ کرایه‌ تاکسی‌ها با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به اجرا در‌آمده‌است.

به گزارش خبرنگار همشهری، مدیر‌ عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: از نظر سازمان تاکسیرانی استفاده تاکسی‌ها از تاکسی متر یک ترازوی عدالت در گرفتن قیمت‌هاست و کسی‌ هم ان شاءالله از آن تخطی نخواهد کرد.

حسین تیموری کرمانی افزود: تعداد زیادی از تاکسی‌ها آماده استفاده از تاکسی متر هستند اما متأسفانه این اتفاق از سوی شهروندان چندان مورد استقبال قرار نگرفته‌است.

تیموری در مورد وضعیت استفاده از تاکسی متر در تاکسی‌ها گفت: تاکسی متر تمام تاکسی‌ها که از مدت‌ها پیش نصب شده بود، تنظیم شده و رانندگان موظف هستند بر اساس تاکسی متر کرایه دریافت کنند و درصورتی که رانندگانی مرتکب تخلف شوند،  هیات انضباطی تا حد اخراج با آنها برخورد خواهد کرد.

وی به پرداخت قیمت‌ها در ساعات مختلف ترافیک اشاره کرد و افزود: مردم حاضر نیستند هزینه ساعت‌ها ماندن در ترافیک را بپردازند و این موضوع باعث شده تا استفاده از تاکسی متر تاکنون جدی گرفته نشود.

وی در پایان گفت: درصورتی که ماموران راهنمایی و رانندگی هم با راننده‌هایی که از تاکسی متر استفاده نمی‌کنند، برخورد داشته باشند، آنها را جریمه و خودرویشان را متوقف خواهند کرد.

کد خبر 54449

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز