مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: کشیدن روکش‌های سفید بر روی صندلی و روشن کردن تاکسیمتر در تهران اجباری شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد که کار نصب برچسب‌ قیمت‌های جدید تاکسی‌ها امروز تمام می‌شود و به این ترتیب تاکسی‌های گردشی و خطی فقط تا دهم خرداد ماه برای نصب تابلوی تاکسی، تاکسیمترهای جدید و کشیدن روکش سفید بر روی صندلی‌های تاکسی فرصت دارند.

به گزارش ایسنا، تیموری کرمانی افزود: سازمان تاکسیرانی از اول اردیبهشت ماه برای انجام این امور به رانندگان تاکسی فرصت داده بود و چنانچه این اقدامات را در مورد تاکسی خود انجام ندهند، توسط پلیس راهنمایی و رانندگی، 13 هزار تومان جریمه و خودرو آن‌ها متوقف می‌شود و یا چنانچه توسط گشت‌های سازمان تاکسیرانی شناسایی شوند، راننده خلع ید خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران یادآورشد: هزینه تاکسیمتر و تابلو تاکسی و نیز کشیدن روکش سفید روی صندلی تاکسی هزینه زیادی را در بر نخواهد داشت.

این چندمین بار است که طرح استفاده از تاکسیمتر در شهر تهران با توجه به تاکید شورای شهر تهران مطرح و اجباری می‌شود، اما تاکنون این طرح‌ها به دلایلی از جمله نداشتن صرف اقتصادی استفاده از تاکسیمتر و نیز رعایت نشدن نکات بهداشتی و فرهنگی از سوی مسافران در مورد نصب روکش‌های سفید و تمیز اجرایی نشده‌اند و این امیدواری وجود دارد که گذاشتن جریمه سنگین و احتمال توقف خودرو، رانندگان تاکسی را تا حدودی نسبت به اجرا و همراهی با این طرح تشویق کند.

کد خبر 53124

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز