سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

مدیر اداره بنادر شرق هرمزگان گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی رفت‌وآمد از اسکله مسافری شهید حقانی به قشم و هرمز و برعکس ممنوع است.

بندر مسافر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حمیدرضا محمد حسینی، مدیر اداره بنادر شرق هرمزگان بیان کرد: مسافران می‌توانند از طریق بندر پل به جزیره قشم تردد کنند، با اعلام اداره کل هواشناسی استان در مناطق دریایی تنگه هرمز و دریای عمان ناپایداری جوی و دریایی تا ساعات شب دریا نسبتاً مواج خواهد بود که توصیه می‌شود با توجه به نامساعد بودن شرایط دریا از تردد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر شرقی و مرکزی استان صورت گیرد.

همچنین کارشناس هواشناسی استان هرمزگان افزود: وضعیت دمایی هم طی امروز تغییرات قابل‌توجهی نیست اما از روز پنجشنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. همچنین با تقویت سامانه مونسونی در ساعات بعدازظهر به‌ویژه طی چهارشنبه ۵ شهریور شرایط ناپایدار جوی تشدید خواهد شد و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی در منطقه بشاگرد و حاجی‌آباد دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد: در ارتفاعات مرکزی و غربی نیز احتمال رگبار پراکنده باران و رعدوبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد با احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: از ظهر چهارشنبه نیز از میزان سرعت بادهای جنوب شرقی و تلاطم دریا در تنگه هرمز و دریای عمان کاسته خواهد شد.

کد خبر 543528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha