مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۴
۰ نفر

سریال تلخ و تکراری برق‌گرفتگی کودکان با کابل‌های فرسوده و اتصالی‌های برق با میله‌های فلزی، این بار با مرگ پسری ۴ساله‌ در تهران رقم خورد.

مرگ پسربچه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، ساعت ۸ شب یکشنبه ۲ شهریور، ساکنان کوچه هادی در چهارراه خلیج‌فارس تهران، شاهد وقوع حادثه تلخی بودند که داغی بزرگ بر دل خانواده گراوند گذاشت. کیارش پسر ۴ساله خانواده با برادر کوچکش در حال بازی بودند که با دیدن دوستانشان که در کوچه پای تیربرق نشسته بودند، با خوشحالی به طرف آنها دویدند. این آخرین سکانسی بود که پدر کیارش از شادی پسرش به خاطر دارد و بعد از آن حادثه‌ای رقم خورد که زندگی را به کام مرد جوان و خانواده‌اش تلخ کرد.

کیانوش، پدر کیارش در حالی که برای مراسم تدفین پسر ۴ سال و نیمه‌اش آماده می‌شد، با گریه گفت: در کنار تیربرق کوچه، یک میله آهنی بود که کابل برق به آن متصل بود. بچه‌ام مقابل چشمان من دستش را به میله آهنی گرفت و درجا خشک شد، برق او را گرفت. بچه‌ام را بغل کردم و با موتورسیکلت به بیمارستان فیاض‌بخش بردم، اما نیم ساعت بعد از این ماجرا گفتند پسرم فوت کرده است.

او می‌گوید: یک پسر کوچکتر از کیارش دارم اما نمی‌دانم چطور می‌توانم با غم مرگ بچه‌ام کنار بیایم.

گزارش مرگ پسر خردسال به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد و بازپرس جنایی دستور بررسی علت حادثه و شناسایی مقصران را صادر کرد.

شامگاه ۱۸ مرداد امسال نیز پسری ۱۲ ساله‌ به ‌نام مهدی در پارک لاله تهران در حال بازی پینگ‌پنگ بود که توپ او داخل باغچه افتاد و زمانی که پسرک برای برداشتن توپش به سمت باغچه رفت، دستش به تیر برق خورد و به علت اتصال برق جان باخت.

کد خبر 543389

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha