نماینده مردم سبزوار در مجلس در نامه‌ای خطـاب به رئیس قوه قضائیه از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی برای تعلل ۷ ساله در انجام پروژه‌های مهم راه و مسکن به نمایندگی از مردم شکایت کرد.

علی اصغر عنابستانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطـاب به آیــت‌الله رئــیسی رئیس قوه قضائیه از آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی برای تعلل ۷ ساله در انجام پروژه‌های مهم راه و مسکن به نمایندگی از مردم شکایت کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

«جناب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی

ریاست محترم قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حتما مطلع شده ‌اید که در تاریخ جمعه ۳۱/۰۵/۱۳۹۹ در یک سانحه دلخراش رانندگی در مسیر سبزوار به اسفراین و در یک تصادف زنجیره‌ای چهارده تن از همشریان عزیز ما جان خود را از دست دادند و غم جانکاهی بر مردم خطه سربداران وارد آمد. واضح و روشن است که یکی از عوامل اصلی اینگونه سوانح، نامتناسب بودن جاده‌ها با حجم بار ترافیکی آن‌هاست و کسانی که در مسیر پیشرفت و توسعه مناطق نسبت به توسعه زیر ساخت‌های متناسب، کوتاهی می‌کنند مسئول چنین عواقب ناگواری هستند.

در غرب خراسان، جاده سبزوار به اسفراین مسیر ارتباطی خراسان شمالی به تهران است و جاده سبزوار به بردسکن مسیر ارتباطی خراسان جنوبی به تهران است و جاده سبزوار به قوچان مسیر اتصال ترانزیتی ترکیه به ترکمنستان است و بار ترافیکی بسیار زیادی بر این جاده‌ها حاکم است و کارشناسان امر سال‌هاست تاکید می‌کنند که این جاده‌ها باید چهار خطه شود و مصوبه کمیسیون ماده ۳۲ را اخذ و ردیف اعتباری هم تعیین گردید، اما به دلیل بی‌توجهی شخص وزیر سابق راه و شهرسازی جناب آقای آخوندی به تخصیص اعتبار بموقع و مناسب، تاکنون این مهم صورت نپذیرفته و مرتب شاهد وقوع اینگونه حوادث ناگوار هستیم.

اینجانب به نمایندگی از مردم مظلوم و صبور غرب خراسان رسماً از جناب آقای آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی که نزدیک به هفت سال همه امکانات و پروژه‌های کشور را در حوزه‌های مهم راه و مسکن معطل گذاشته و سبب بروز خسارت‌های فراوان مالی و معنوی به ملت شریف گشته است، اعلام شکایت می‌کنم و تقاضای محاکمه ایشان را دارم.

امیدوارم با قاطعیت و شجاعت اجازه ندهید افرادی که در منصب می‌نشینند بدون توجه به ظرفیت‌ها و امکانات فرصت‌های کشور را به هدر دهند و با بی‌عملی به کشور خسارات جبران ناپذیر وارد کنند و با سرمایه‌های این کشور این روزها در اروپا خوش‌گذارنی کنند.»

کد خبر 543149

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    20 10
    قبل این 7 سال 8 سال که شما و دارو دسته شما بر مسند قدرت بودیدچرا کاری نکردید؟
  • حسین US ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    9 11
    عجبا.اگر آخوندی کاندید شدن در انتخابات آینده رئیس جمهوری را تکذیب بکند تمام این شکابات منتفی میشود
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    21 7
    چرا در دوره قبل تر از آخوندی فکر نبودین؟
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    14 7
    چرا رسانه ای کردید مگر با نامه درگشاده هم رسیدگی می شود
  • راستگو ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    به نظرم باید اعدامش کنند البته وزیر فعلی هم بلید محاکمه شود
  • سید یاسر حکیمی IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    1 1
    وزیری که هیچ توجهی به حقوق مردم نداشت باید محاکمه شود.