مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه بارش‌های پراکنده در کشور تا روز پنجشنبه ۶ شهریور ادامه دارد، گفت: روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار خواهیم داشت.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز دوشنبه ۳ شهریور برای شمال غرب بارش پراکنده و در بعضی ساعات وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود همچنین تا فردا بارش در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه دارد.

وی افزود: از امروز تا فردا به ویژه طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ارتفاعات هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست. این وضعیت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای مناطقی از کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس و ارتفاعات هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز جمعه در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار خواهیم داشت، گفت: امروز و فردا دمای هوا در نوار شمالی کشور کاهش نسبی می‌یابد و از روز سه‌شنبه تا پایان هفته در نوار شمالی دمای هوا بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

 به گفته ضیاییان، طی امروز و فردا دریای خزر مواج است.

 وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۲  درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه نیز صاف با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 543144

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha