برای افزایش آگاهی شهروندان با ابعاد فرهنگی واقعه عاشورا و بهرمندی از الگوی دینی در زندگی ویژه برنامه «پرده خوانی نینوا» در فرهنگ سرای خانواده برگزار می شود.

پرده خوانی نینوا

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : این برنامه با هدف آشنایی خانواده ها با آیین زیبای پرده خوانی و همچنین حفظ و ترویج این هنر ایرانی در میان علاقه مندان با مشارکت پردیس تئاتر تهران اجرا می شود.رئیس فرهنگ سرای خانواده با بیان این مطلب در ادامه افزود:« پرده خوانی از هنرهای کهن و قدیمی ایرانی  است که  این روزها چراغ این هنر روبه خاموشی می رود و احیاء این هنر کهن از وظایف نهادهای فرهنگی است. با همین رویکرد، ویژه برنامه «پرده خوانی نینوا» با حضور «مرشد حسین ظاهری» برای آشنایی بیشتر شهروندان با فلسفه عاشورا و الگوهای دینی در فرهنگ سرای خانواده برگزار می شود.»
دکتر «شیوا مقدم» از علاقه مندان  برای تماشای حضوری این برنامه دعوت کرد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه همراه داشتن ماسک که الزامی است، دوشنبه سوم شهریور ماه ساعت 10:30 به نشانی :خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند. همچنین این برنامه در صفحه های مجازی Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @ برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می شود.

کد خبر 543001

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha