جمعی از نمایندگان مجلس به همراه هیاتی از دیوان محاسبات کشور عازم شهرستان شوش شدند و با حضور در شرکت هفت‌تپه به بررسی حقوقی وضعیت این مجموعه پس از خصوصی‌سازی پرداختند.

موسوی هفت تپه

به گزارش همشهری آنلاین امروز، دوم شهریور و همزمان با برگزاری هفتادمین روز اعتراضات کارگران هفت تپه، امروز جمعی از نمایندگان مجلس از جمله احمد نادری و سید نظام‌الدین موسوی به همراه هیاتی از بازرسان دیوان محاسبات در جمع کارگران حضور یافتند تا ادامه پیگیری مطالبات انجام شود.

خبرگزاری دانشجو در این باره نوشت: این نمایندگان مجلس ابتدا، در جمع کارگران معترض شرکت هفت تپه مقابل فرمانداری شهرستان شوش حاضر شدند و پای درد و دل های آنان نشستند و به بیان برخی جزئیات پیگیری‌های اخیر خود پیرامون حل مشکلات هفت تپه پرداختند و صحبت از خلع ید امید اسدبیگی، کارفرمای هفت تپه به میان آمد و به اعتراضات مسالمت آمیز کارگران شرکت بعد از ٧٠ روز، پایان داده شد. پس از آن، این نمایندگان همراه با بازرسان دیوان محاسبات در شرکت هفت تپه حضور پیدا کردند تا از وضعیت شرکت و کارگران آن پس از خصوصی سازی شرکت، مطلع شوند و به بررسی حقوقی پرونده واگذاری هفت تپه بپردازند.  

سیدنظام الدین موسوی، عضو کمیسیون اصل ٩٠  هم شب گذشته در این باره در توئیتی نوشت: 

«فردا به شوش میرویم و دوباره در جمع #کارگران_هفت_تپه حاضر می‌شویم تا نتایج گفتگوی قبلی امان را مرور کنیم.
همراه با هیاتی از دیوان محاسبات به شرکت هفت تپه نیز خواهیم رفت نه برای بازدید تعارفی، بلکه برای حساب کشی از آنچه مالک و کارفرما بر سر این شرکت و کارگرانش آورده اند.»

این نمایندگان پیش از این هم در تاریخ یازدهم مرداد ماهدر جمع کارگران معترض هفت تپه حاضر شده بودند.

کد خبر 542959

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha