دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

در ایام سوگواری ماه محرم، برنامه های متنوع فرهنگی هنری با عنوان «جلوه سوگ» در مراکز فرهنگی هنری تکه دهم پایتخت اجرا می شود.

جلوه سوگ

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : با توجه به قرار داشتن در  دهه نخست ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع) و یاران با وفایش برای بهره مندی شهروندان از برکات معنوی این ایام عزیز برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی  با موضوع قیام عاشورا و اهمیت فلسفه شکل گیری واقعه کربلاءدر فضای مجازی  از سوی مدیریت فرهنگی و هنری پازل دهم پایتخت تهیه و منتشر می شود.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ با بیان این مطلب افزود:«  ویژه برنامه های جلوه سوگ با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی و شعائر اسلامی و انتقال مفاهیم و پیام های ناب عاشورای حسینی به نسل جوان، در قالب،پادکست،پوستر، فتوکلیپ،ویدیوکلیپ، تولید و منتشر می شود.»
به گفته «محمدرضا جمالی» برنامه هایی مانند، نقل عاشقی،برمدار حسین، سلسله موی دوست، نمایشگاه کتاب،کتاب ماه، سطرهای روضه خوان، سلام برحسین، بلندا، علمدار، مهرآیین، تکیه، میقات و نوحه خوانی از مهمترین برنامه های تولید شده به مناسبت ایام نخست دهه محرم در فضای مجازی است.
رئیس فرهنگ سرای عطار نیشابوری همچنین به اجرای بعضی مراسم به صورت حضوری اشاره می کند و می گوید:« با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تعدادی از برنامه های پیش بینی شده حضوری اجرا می شود. اهالی تکه دهم پایتخت تماشای این برنامه ها به صفحه اینستاگرام فرهنگ سرای عطار نیشابوری مراجعه کنند.»

کد خبر 542900

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha