همشهری آنلاین: سرمربی سابق تیم فوتبال پرسولیس گفت: اگر در تیم می ماندم، باید خیلی‌ها این تیم را ترک می‌کردند.

افشین قطبی که در جریان مسابقه حساس تیم های ملی امارات و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ از حاضرین ورزشگاه القطاره بود و مسابقه را از نزدیک تماشا کرد، در گفت‌و‌گویی کوتاه با فارس با بیان این مطلب، در مورد حضورش در امارات گفت: در دبی استراحت می‌کنم. شاید در روزهای آینده برای تماشای یورو 2008 راهی اتریش شوم.

وی ادامه داد: بعد از بازگشت از اروپا، در مورد تیم بعدی‌ام تصمیم گیری خواهم کرد؛ اگرچه امکان مربیگری در امارات چندان بعید نیست چرا که این کشور امکانات حرفه‌ای دارد و کشوری کاملا بین المللی است.

قطبی درباره احتمال بازگشتش به ایران گفت: به عنوان یک ایرانی همیشه در خدمت کشورم هستم. اگر فدراسیون ایران مرا بخواهد، با کمال میل حاضرم برای کمک بیایم. اگر شرایط و امکانات فراهم باشد، با افتخار برمی‌گردم.

وی افزود: یک ایرانی واقعی همیشه برای خدمت به کشورش آماده است. هرگز نمی‌توانم از کشورم برای همیشه خداحافظی کنم.

دستیار سابق پیم وربیک در مورد احتمال بازگشتش به پرسولیس، خاطر نشان ساخت: اگر شرایط را برایم فراهم کنند، این امکان وجود دارد که بار دیگر به تیم محبوبم برگردم.

افشین قطبی در خصوص علت اصلی جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: اگر در تیم می‌ماندم، باید خیلی‌ها پرسپولیس را ترک می کردند. بنابراین، برای نجات این تیم، یک نفر برود بهتر از این است که چند نفر بروند.

وی افزود: مسایل خانوادگی یکی از دلایل جدایی‌ام از پرسولیس بود؛ اما برای حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا باید امکانات در سطح حرفه‌ای فراهم شود.

کد خبر 54283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز