مدیران باشگاه پرسپولیس در اولین قدم برای حفظ شاکله اصلی این تیم موفق به توافق با دو بازیکن تاثیرگذار این تیم برای تمئدید شدند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین با پایان لیگ نوزدهم قرارداد ۵بازیکن پرسپولیس به این تیم به پایان می‌رسد. سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، علی علیپور، اوساگونا و بشار رسن بازیکنانی هستند که در پایان فصل می توانند از این تیم جدا شوند.

 در خصوص کاپیتان پرسپولیس که مشکل خاصی برای تمدید قراردادش نیست و او احتمالا آخرین فصل دوران حرفه‌ای‌اش را در پرسپولیس به پایان خواهد رساند. مهاجم خارجی سرخها هم در صورتی که پرسپولیس موفق به جذب مهاجمان مد نظرش شود فصْل آینده را در پرسپولیس نخواهد بود.

اما در میان ۴ بازیکن باقی مانده که از قضا یحیی تاکید فراوانی روی حفظ آنها دارد پرسپولیس به توافقاتی با دو ستاره خط دفاع و خط میانی خود دست یافته است.

شجاع خلیل زاده مدافع سرخها طبق شنیده‌ها به توافق نهایی با باشگاه رسیده و تمدید قرارداد او به بعد از بازی دربی موکول شده است.

شجاع پیش از این هم  اعلام کرده بود که در ایران تنها برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت. بازیکنی که با توجه به محبوبیتش در میان هواداران پرسپولیس همیشه برای تمدید قرارداد پیش‌قدم بوده است.

اما گزینه دیگری که سرخها در آستانه تمدید قرارداد با او هستند  احمد نوراللهی است. بازیکنی که در بیشتر دیدارهای این فصل با بازوبند کاپیتانی برای پرسپولیس به میدان رفت. 

در مورد نوراللهی گفته می‌شود مدیر برنامه های او پیشنهاد مالی خود را به باشگاه ارائه داده و بعد از دربی قرار است نشست نهایی بین او ومدیران پرسپولیس برگزار شود تا نوراللهی برای هفتمین فصل پیاپی در ترکیب سرخها به میدان برود. 

با تمدید این دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس ماموریت اصلی مدیران باشگاه حفظ رسن و علیپور خواهد بود. دو بازیکنی که با پیشنهادات از خارج روبه‌رو شده‌اند و مدیرت سرخها کار سختی برای تمدید قرارداد با آنها خواهد داشت.

کد خبر 542749

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha