یکی از دغدغه‌های اصلی یحیی برای فصل آینده پست هافبک دفاعی است. جایی که احتمالا باید منتظر تصمیم غافلگیر کننده سرمربی پرسپولیس باشیم.

کمال کامیابی نیا

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درخواست جذب ۷ بازیکن را برای فصل آینده به مدیران این باشگاه داده است. شایعات مختلفی در مورد بازیکنان حاضر در لیست خرید یحیی وجود دارد. اما تقریبا در تمام لیستهای منتشر شده در فضای مجازی و رسانهها حضور حداقل یک هافبک دفاعی قطعی است. پستی که حالا تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی یحیی تبدیل شده است.

از رضا اسدی هافبک تراکتور گرفته تا محمد میری و مهدیپور هافبک ذوبآهن به عنوان گزینه های یحیی گل محمدی برای پیوستن به پرسپولیس نام  برده می‌شود. مهم نیست پرسپولیس موفق به جذب کدام بازیکن در خط میانی می‌شود نکته اصلی پی بردن یحیی به یکی از ضعف‌های اصلی تیمش است.

در لیست فعلی سرخها احمد  نوراللهی، محسن ربیع خواه و کمال کامیابی‌نیا به عنوان هافبک دفاعی حضور دارند. در مورد ربیع خواه که گفته می‌شود یحیی تصمیم خود را گرفته و او در لیست فصل آینده پرسپولیس حضور نخواهد داشت. ربیع‌خواه که در ۲۹ سالگی به پرسپولیس پیوست بعد از  ۴ فصل حالا به روزهای پایانی حضورش در این تیم نزدیک‌ می‌شود. اما سوال اصلی موقعیت کمال کامیابی نیا در اندیشه های سرمربی پرسپولیس برای فصل بعد است.

پرسپولیس برای یکی از کلیدیترین پست های خود نیاز به بازیکنی جنگنده و توپ گیر نیاز دارد. بازیکنی شبیه خود کمال در لیگ پانزدهم تا هفدهم. هافبکی که انگار زاده شده بود تا در میانه میدان مالکیت توپ را خیلی سریع در اختیار بازیکنان خودی قرار دهد اما حالا او بعد از چند مصدومیت تکراری از روزهای اوج خود دور شده است. کمال در همین فصل هم در مواقعی نیمکت‌نشین ربیع ‌خواه بود و البته هیچ هوداری هم به این موضوع اعتراضی نداشت.

بازیکنی که در میانه میدان هنوز بی‌محابا تکل دوپا می‌زند تا همچنان یکی از اساسی‌ترین سوال‌ها در ذهن هواداران پرسپولیس این باشد که این هافبک دفاعی چه تصوری از مناطق خطرناک زمین و موقعیت‌های حریف دارد. 

پرسپولیس برای فصل بیستم قطعا نیاز به یک هافبک دفاعی مقتدر دارد تا در کنار احمد نوراللهی به خط میانی سرخ‌ها سر و شکل مناسب‌تری بدهد. بعد از دیدار برابر گل گهر شایعه تنبیه انضباطی کمال به دلیل کارت‌های قرمز تکراری از سوی یحیی گل محمدی شنیده شد موضوعی که البته به دور از واقعیت است اما شاید سرمربی پرسپولیس تصمیم بزرگتری در مورد کمال گرفته است. باید منتظر پایان فصل و لیست نهایی خرید یحیی باشیم. حتی اگر کامیابی‌نیا فصل بیستم را هم در کنار سرخها باقی بماند با این کیفیت انتخاب اول یحیی در ترکیب سرخها نخواهد بود.

کد خبر 540716

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha