پرسپولیس در روزی که به نظر می رسید دومین شکست متوالی اش با یحیی گل محمدی را تجربه خواهد کرد با کامبکی که زد در آستانه کسب پیروزی بود اما سه امتیاز را در ثانیه های پایانی از دست داد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین در هفته بیست و  نهم  لیگ برتر پرسپولیس در حالی به مصاف گل گهر رفت که این تیم برای فرار از سقوط به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت. پرسپولیس در همان نیمه اول و در دقیقه ۱۵ ده نفره شد.کمال کامیابی نیا همچنان وسط زمین تکل دوپا می زند تا عادت بد خود را ترک نکرده باشد. تنها چند دقیقه بعد از اخراج پرسپولیس روی یک ارسال بلند گل گهر گل اول خود را روی یک ضربه سر به ثمر رساند.

پرسپولیس که در نیمه اول به هم ریخته به نظر میرسید روی اشتباه در آفسایدگیری و فرار موسوی مهاجم حریف دومین گل را هم دریافت کرد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم یحیی با تعویض سعید حسین پور به جای سیدجلال حسینی به وضعیت خط میانی پرسپولیس سروسامان بخشید. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم پرسپولیس که نمی خواست دومین شکست متوالی بعد از قهرمانی را تجربه کند توسط علیپور به اولین گل خود دست یافت.  مهاجم پرسپولیس توپ برگشتی روی شوت نعمتی که به تیرک دروازه خورده بود را به  راحتی وارد دروازه کرد.

شاگردان یحیی که در نیمه دوم با وجود ۱۰ نفره شدن بازی روان تری از خود ارائه می دادند  روی ارسال کرنر و اشتباه عجیب فراهانی، با ضربه سر نوراللهی بود بازی را به تساوی کشاندند.

اما اتفاقات این بازی همچنان ادامه داشت و در دقیقه ۹۳ پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شد که مهدی ترابی با به ثمر رساندن گل سوم کامبک پرسپولیس را کامل کرد اما این پایان کار نبود و رفت و برگشت یک توپ در محوطه جریمه پرسپولیس باعث شد تا گل گهر ثانیه هایی قبل از سوت پایان گل تساوی را به ثمر برساند تا پرسپولیس سه امتیاز این دیدار را از دست بدهد.

ترکیب گل گهر سیرجان:


میلاد فراهانی
مهران گلزاری
یوسف وکیا
میلاد کمندانی(۶۳- گادوین منشا)
امین پورعلی
احمدرضا زنده روح
سیدعلیرضا ابراهیمی
سیداحمد موسوی
بهنام برزای(۶۳- مهرداد عبدی)
یونس شاکری
رضا محمود آبادی

سرمربی: مجید جلالی

پرسپولیس:


بوژیدار رادوشویچ
محمد حسین کنعانی زادگان
شجاع خلیل زاده
سیدجلال حسینی (دقیقه ۴۶، سعید حسین پور)
مهدی شیری (دقیقه ۵۹، امید عالیشاه)
محمد نادری
کمال کامیابی نیا
احمد نوراللهی
سیامک‌نعمتی
مهدی ترابی
علی علیپور


سرمربی یحیی گل محمدی

کد خبر 540585

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha