مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
۰ نفر

رقابت‌های گروه اول لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های ایران شامگاه شنبه یکم شهریور ۹۹ در محله مردآباد شهرستان یزد آغاز شد.

فوتبال ساحلی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، در این رقابت‌ها تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد(میزبان)، شهریار ساری، دریانوردان بوشهر و فرش حداد اصفهان حضور دارد که چهار روز با هم دیدار می‌کنند.

در مسابقه افتتاحیه که بدون حضور تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، تیم فوتبال ساحلی فرش حداد اصفهان تیم دریانوران بوشهر را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

در دور رفت این رقابت‌ها که هفته گذشته به میزبانی ساری برگزار شد، تیم مقاومت گلساپوش مقام اول را کسب کرد و  شهریار ساری و فرش حداد اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ انجام شد و رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم در سه گروه به صورت دوره‌ای پیگیری می‌شود.

در گرو اول تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بندرعباس، شاهین خزر رودسر و منطقه آزاد چابهار حضور دارد.

تیم‌های گروه دوم شامل مقاومت گلساپوش یزد، شهریار ساری، دریانوردان بوشهر و صنعت فرش حداد اصفهان است.

همچنین  در گروه سوم، ایفاسرام اردکان، شهرداری سپاهان سمنان، موج سواران ساحل نوشهر، جهان نژادیان آبادان(ملوان بندرگناوه) حضور دارد.  

هم‌اکنون فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و دو تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند.

کد خبر 542715

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha