مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
۰ نفر

تهران در سال 1147 توسط یکی از شاه‌های قاجار به‌عنوان پایتخت ایران انتخاب شد و همین امر تحول بزرگی در روند پیشرفت این شهر ایجاد کرد. افراد زیادی برای کارها و رفع مشکلات مختلف به این شهر مراجعه می‌کنند، پایتخت ایران موزه‌ و مکان‌های گردشگری بسیاری دارد که سالانه افراد زیادی برای بازدید از این مراکز به تهران می‌آیند.

هتل

به‌همین خاطر هتل‌های زیادی برای اسکان مسافران در این شهر احداث شد. هتل های تهران انواع مختلفی دارند؛ هتل‌های لوکس و معمولی. اگر قصد سفر به تهران را دارید؛ درادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تعدادی از هتل‌های ارزان قیمت تهران بپردازیم.

هتل ساسان

هتل ساسان بیش از 30 سال می‌شود که در عرصه هتل‌داری درحال فعالیت است. مسئولان این هتل به‌منظور بهینه‌سازی ساختمان و ارائه خدمات بیشتر به گردشگران و افرادی که قصد اقامت در این هتل را دارند، در سال 1396 شروع به بازسازی و نوسازی اتاق‌ها و بخش‌های مختلف هتل کردند. هتل ساسان پنج طبقه دارد که در مجموع 36 اتاق برای اسکان مسافران در آن ساخته شده است. این هتل در خیابان شریعتی واقع شده که دسترسی به مکان‌هایی مانند بیمارستان‌های ایرانشهر و خانواده، سینما تهران و سروش را آسان می‌سازد.

هتل دانش

هتل دانش تهران با 12 اتاق در دو طبقه سال 1389 احداث شده؛ محل احداث این هتل در محوطه پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی در بلوار پژوهش است. برای رفاه حال اقامت‌کنندگان در این هتل، سال 1394 بازسازی‌هایی در این ساختمان انجام شد. لازم به‌ذکر است که این هتل فاصله کمی با پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک، دانشگاه تربیت مدرس و باغ گیاه‌شناسی ملی ایران دارد.

از امکانات اتاق‌های هتل دانش می‌توان به یخچال، تلوزیون، پارکینگ برای هر اتاق، سرویس فرنگی و ایرانی، لابی، اینترنت و تلفن در اتاق اشاره کرد. این هتل در دسته ارزان‌ترین هتل های تهران قرار گرفته و نسبت‌به قیمت کم امکانات رفاهی قابل قبولی را دراختیار مسافران قرار می‌دهد. در پی همکاری هتل دانش و شرکت علی بابا، می‌توانید برای رزرو اتاق این هتل عبارت رزرو هتل تهران از علی بابا را سرچ کرده و فرآیند رزرو اتاق را انجام دهید.

هتل مینا

هتل مینا در خیابان مفتح جنوبی واقع شده و فاصله‌ای حدودا 200 متری با ایستگاه مترو دروازه دولت و ایستگاه طالقانی دارد. همچنین نزدیک‌بودن این هتل به بازار بزرگ تهران و مراکز خرید در میدان هفت تیر آن را از بقیه هتل های تهران ازنظر موقعیت مکانی متمایز می‌سازد.

مسئولان هتل مینا سال 1392 برای بهبود خدمات‌دهی به مسافران دست به بازسازی این هتل زدند. این هتل شش طبقه 75 اتاق برای اسکان دارد. ساعت تخلیه اتاق‌های این هتل ساعت 12 است که پس از دو ساعت نظافت ساعت 14 اتاق به اقامت‌کنندگان بعدی تحویل داده می‌شود. هر اتاق این هتل امکاناتی مانند سرویس فرنگی، تلوزیون، یخچال، ماهواره، اینترنت، تلفن و یخچال دارد. ساختمان هتل مینا شامل امکاناتی مانند سوئیت، نمازخانه، رستوران و لابی می‌شود که به‌نسبت قیمت، این هتل امکانات رفاهی مناسبی دراختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هتل ارس

هتل ارس در خیابان سعدی جنوبی واقع شده که امکان دسترسی سریع و آسان به اداره‌های ثبت و اسناد املاک کشور، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سفارت‌های ترکیه، انگلیس، آلمان و ایتالیا همچین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری مانند کاخ گلستان و بازار بزرگ تهران را فراهم می‌سازد.

این هتل 24 اتاق دارد که هر اتاق شامل امکانات رفاهی مانند تلوزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، تلفن، اینترنت و یخچال می‌شود. در ساختمان هتل ارس به‌منظور سرویس‌دهی به مسافران رستورانی مشغول فعالیت است.

هتل سروش

هتل چهار طبقه سروش در محدوده میدان فردوسی واقع شده و 23 اتاق دارد. این هتل در سال 1350 احداث و در سال 1370 بازسازی شده است. هتل سروش امکاناتی مانند لابی، اینترنت، نمازخانه و کافی‌شاپ دارد. مزیت این هتل فاصله کم تا ایستگاه مترو، دانشگاه خوارزمی و امرکبیر است.

هتل مهر

هتل مهر سال 1370 در خیابان امیرکبیر افتتاح شد، مسئولان این هتل باسابقه سال 1394 برای بهبود وضعیت ساختمان دست به بازسازی برخی از قسمت‌های هتل زدند. بعضی از اتاق‌های این هتل فاقد سرویس حمام و سرویس بهداشتی جدا است. هتل مهر در دو طبقه ساخته شده و 30 اتاق دارد. از امکانات رفاهی این اتاق‌ها می‌توان اینترنت، تلفن، یخچال، تلوزیون، ماهواره، سرویس ایرانی و فرنگی را نام برد. هتل مهر نمازخانه، لابی و رستوران نیز دارد. یکی از راه‌های رزرو این هتل حضوری و دیگری رزرو هتل تهران از علی بابا است.

هتل سعدی

این هتل در خیابان جمهوری اسلامی واقع شده که باعث ایجاد دسترسی آسان به ادارات و سفارت‌های مهم می‌شود، مهمانان هتل سعدی به‌راحتی می‌توانند به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مانند کاخ گلستان، خانه قوام السلطنه، حمام نواب، عمارت مسعودیه، موزه سکه، موزه ملی ایران، خیابان لاله‌زار، خانه‌ امین السلطان، موزه جواهرات ملی، باغ سپهسالار، خیابان منوچهری و بازار بزرگ تهران بروند.

«سفر به مشهد : فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد کجاست؟»

هتل سعدی دو طبقه بوده و 32 اتاق دارد. این اتاق‌ها شامل چهار اتاق یک تخته، 24عدد دو تخته، سه اتاق سه تخته و یک سوئیت می‌شود. این هتل برای افزایش رفاه مسافران امکاناتی ازقبیل یخچال، اینترنت، سرویس فرنگی، تلوزیون، تلفن در هر اتاق قرار داده است. همچنین این هتل رستوران، لابی و نمازخانه با فضایی مجلل دارد.

اگر در هتل های تهران اقامت داشتید، نظرات خود را برای ما و بقیه کاربران به‌اشتراک بگذارید؛ تا کسانی که قصد سفر به تهران را دارند، اطلاعات کافی از این سفر داشته باشند. همچنین برای رزرو این هتل‌ها می‌توانید عبارت رزرو هتل از علی بابا را جستجو کرده و از سایت علی بابا هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

کد خبر 542559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha