مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

سفر به مشهد اغلب به نیت زیارت حرم مطهر امام رضا(س) و برخی اوقات به دلایل دیگری مانند بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر و خریدن سوغاتی‌های جذاب انجام می‌شود. نیت سفر هرچه باشد نیاز به یک اقامتگاه خوب برای استراحت و سپری کردن اوقات در هتل‌های مشهد دارد.

بهترین فرصت رزرو هتل های مشهد در عید غدیر ۱۴۰۰.jpg

بنابراین رزرو هتل در مشهد یکی از مهم‌ترین گزینه‌های سفر است. البته قیمت هتل در مشهد هم مسئله بسیار مهمی ست؛ اما به یاد داشته باشید میزان رفاه و آرامش شما بر روی کیفیت سفرتان تاثیرگذار می‌باشد. با توجه به این مسئله بسیار مهم، امروز می‌خواهیم بهترین هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم. پس ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

قیمت هتل های مشهد چقدر است؟ مناسب ترین نرخ هتل های مشهد

نرخ و قیمت هتل های مشهد باتوجه به خدمات و امکانات هر هتل متفاوت است اما با رزرو هتل از طریق ایران هتل آنلاین، میتوانید از تخفیف های بسیار زیادی برای رزرو لوکس ترین هتل ها و ... بهره مند شوید بسته به تعداد مسافر و موقعیت جغرافیایی مد نظرتان می توانید در صفحه رزرو هتل در مشهد، با فیلتر کردن، محل اقامت خودتان را

بسته به قیمت و امکانات به راحتی پیدا کنید. (رزرو با تخفیف و تضمین کمترین قیمت) در مشهد به دلیل تعداد بالای مسافران ورودی، هتل ها و هتل آپارتمان هایی با قیمت های مختلفی وجود دارد که مسافران با توجه به قیمت هتل مشهد بهترین گزینه را انتخاب کنند.

هتل درویشی مشهد

بهترین فرصت رزرو هتل‌های مشهد در عید غدیر ۱۴۰۰

هتل درویشی مشهد که یک هتل ۵ ستاره است، در سال ۱۳۹۰ آماده استقبال از میهمانان و مسافران شهر مشهد گردید. ساختمان هتل درویشی ۲۳ طبقه را شامل می‌شود که ۲۲۳ اتاق را در خود جای داده است. این هتل زیبا و مجلل مساحتی حدود ۹ هزار متر مربع دارد که علاوه بر ساختمان هتل، شامل تالار، مجموعه ورزشی و مجموعه آبی می‌شود.

خدمات تخصصی و امکانات هتل درویشی

وقتی به این هتل پا می‌گذارید تمامی خدمات تخصصی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از جمله آن‌ها اسپا و ماساژ معروف هتل درویشی می‌باشد. در همین راستا بهتر است بدانید این خدمات با کمک بروزترین و بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا صورت می‌پذیرد. علاوه بر این خدمات، مجموعه آبی هتل درویشی که در آن سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حمام ترکی، دوش‌های اختصاصی و سالن ‌بدن‌سازی وجود دارد هم، بسیار معروف است. در واقع این هتل پاتوق افراد معروف کشور مانند بازیگران و خوانندگان می‌باشد.

از دیگر خدمات و امکانات هتل درویشی مشهد می‌توان به آتلیه عکاس سنتی، آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، صرافی، تاکسی سرویس، شهربازی، عکاسی کودک، سالن بیلیارد و... اشاره نمود. ناگفته نماند که در این هتل می‌توانید بهترین و معروف‌ترین ماساژهای روز دنیا را امتحان کنید. برای مثال انواع ماساژ سوئدی، ماساژ بامبو، ماساژ ورزشی، ماساژ سنگ و ماساژ تایلندی.

معماری هتل درویشی

از همه این‌ها که بگذریم معماری فوق‌العاده هتل درویشی مشهد شما را شیفته خود می‌کند، به‌گونه‌ای که نمی‌توانید از این همه جلال و زیبایی چشم بردارید. حتی جالب است بدانید این هتل با شکوه و مجلل که به عنوان یکی از هتل های لوکس مشهد هم شناخته می‌شود، در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد و این ویژگی هتل درویشی را محبوب‌تر نشان می‌دهد.

اتاق هتل هتل درویشی

تنوع اتاق‌های هتل درویشی آن‌قدر زیاد است که انتخاب را برای مسافران دشوار می‌کند؛ چراکه هر کدام از این اتاق‌ها، مناظر متفاوتی را به نمایش می‌گذارند و خدمات متغیری را ارائه می‌کنند. از جمله این اتاق‌ها می‌توان به اتاق وی آی پی، اتاق‌های ملل، اتاق رویال، سوئیت امپریال و اتاق کویین اشاره نمود که بهترین اتاق‌های هتل درویشی هستند.

رستوران های هتل درویشی

به جرات می‌توان گفت رستوران‌های مجلل هتل درویشی مشهد هم حرفی برای گفتن دارند. در رستوران آتریوم هتل درویشی که یکی از زیباترین رستوران‌های شهر مشهد می‌باشد، شاهد سقف شیشه‌ای و مرتفعی هستید که غذا خوردن را برای شما باشکوه‌تر و دل‌چسب‌تر جلوه خواهد داد.

رستوران روف گاردن هتل درویشی یکی از جذاب‌ترین رستوران‌هایی ست که در طول عمرتان خواهید دید؛ چون می‌توانید رویایی‌ترین غذاها را در این رستوران و در لابه‌لای ابرها میل نمایید. از حق نگذریم بازارچه سوغات هتل درویشی هم یک بازارچه بسیار زیباست که بهترین سوغات مشهد را در خود جای داده است. از جمله آن‌ها گالری فرش و تابلو، گالری نقره، پوشاک کودک، پارچه فروشی، گالری ساعت شنی، خانه حجاب، عینک فروشی و دنیای شکلات می‌باشد.

مسافت هتل درویشی مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

هتل درویشی مشهد یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا است و فاصله آن تا حرم با وسیله نقلیه ۱.۵ کیلومتر و تقریبا ۱۰ دقیقه می باشد. این فاصله به صورت پیاده ۱.۵ کیلومتر و حدود ۲۰ دقیقه است. به علاوه این هتل دارای سرویس رفت رایگان به حرم می باشد.

جهت رزرو هتل درویشی مشهد و استفاده از تخفیفات ویژه ایران هتل آنلاین برای عید غدیر وارد لینک زیر شوید.

https://www.iranhotelonline.com/mashhad-hotels/هتل-درویشی/

هتل قصر طلایی مشهد

بهترین فرصت رزرو هتل‌های مشهد در عید غدیر ۱۴۰۰

هتل قصر طلایی هم یکی از هتل های لوکس مشهد می‌باشد که در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردید و جزو بهترین هتل های مجلل خاورمیانه است. این هتل شیک و زیبا همانند اسمش باشکوه و دیدنی است. به خاطر همین جلال و زیبایی منحصربه‌فردی که دارد، بسیاری از مسافران عاشق معماری داخلی و ظاهری آن می‌شوند. هتل قصر طلایی دارای بزرگ‌ترین لابی در بین هتل های مشهد می‌باشد که نوای پیانو از دور هم به گوش می‌رسد.

 از لحظه ورود به این هتل می‌توان به راحتی حدس زد که اتاق‌ها تا چه اندازه راحت و شیک هستند. این اتاق‌ها به نام‌های پرنسس رویال، آپارتمان رویال، لاکچری، پانوراما، لاکچری کانکت، امپریال سوئیت، سنیور سوئیت و دبل آتریوم می‌باشد. ساختمان هتل قصر طلایی که دارای ۲۰ طبقه می‌باشد، ۳۵۸ اتاق و سوئیت را دربرگرفته است. داخل اتاق‌ های هتل قصر طلایی مشهد از رنگ‌های شاهانه‌ای مانند طلایی و شیری استفاده شده که حسی بی‌نظیر را به مخاطبان خود القا می‌کند. اتاق‌های این هتل در ابعاد و ویژگی‌های مختلفی در دسترس مسافران قرار می‌گیرد که اکثر آن‌ها مجهز به تلویزیون، اینترنت، تخت خواب، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی و حمام مجلل هستند.

در رستوران پنج قاره زوشا هتل قصر طلایی می‌توانید یک ضیافت شاهانه را تجربه کنید و انواع غذاهای خوشمزه را سفارش دهید. اگر به دنبال رستوران سنتی باشید نباید از هتل قصر بیرون بروید؛ چراکه این هتل دارای یک رستوران سنتی به نام ترمه می‌باشد که با فضایی دلنشین پذیرای میهمانان هتل می‌باشد.

این هتل کافه هم کم ندارد که از جمله آن‌ها کافه فرانسیسکو، لانج، آتروم مینوتا و کافه لابی است. از جمله خدمات هتل حمام ترکی، اتاق نمک، سالن ‌بدن‌سازی، سالن بازی‌های ویدیویی، استخر و جکوزی می‌باشد.

هتل درویشی و هتل قصر طلایی دو نمونه از هتل های لوکس مشهد به شمار ‌می‌رود که به برخی از امکانات و خدمات آن‌ها اشاره نمودیم. در بین لیست هتل های مشهد، این ۲ هتل از پرطرفدارترین هتل ها هستند. اگر قصد رزرو هتل در مشهد را دارید و می‎‌خواهید با قیمت عالی در تعطیلات عید غدیر در مشهد اقامت داشته باشید، به وب سایت ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) مراجعه نمایید و پس از ثبت‌نام از تخفیف ویژه اعضا بهرمند شوید.

شماره تماس پشتیبانی: ۰۵۱۹۱۰۰۵۱۰
اینستاگرام: iranhotelonline_iho

کد پستی: ۷۹۴۱۸۹۷۲۸۵

آدرس دفتر مرکزی: کیش، مجتمع گنجینه ۲، طبقه ۱، واحد ۲۱

کد خبر 616829

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha