دانش‌آموزان جامانده تا آخر امروز جمعه ۳۱ مرداد فرصت دارند برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۳۹۹ ــ ۱۴۰۰ اقدام کنند.

کتاب درسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهلت ثبت‌نام کتاب‌های درسی که برای تمامی دوره های تحصیلی تا ۳۱ مردادماه تمدید شده بود، امروز به پایان می‌رسد. دانش‌آموزانی که تاکنون اقدام به ثبت سفارش کتاب درسی نکرده‌اند می‌توانند از طریق سامانه irtextbook.ir برای ثبت سفارش اقدام کنند.

طبق تاکید وزارت آموزش و پرورش، انتظار می‌رود با توجه به فرصت باقیمانده تمامی دانش‌آموزان در اسرع وقت برای ثبت‌نام و ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند تا کتاب درسی به موقع در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

به گفته معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، همچنین افرادی که به دلیل تکرار پایه، تغییر رشته یا محل تحصیل یا زندگی به اصلاح سفارش کتاب‌های درسی نیاز دارند تا ۲ شهریور می‌توانند اقدام به اصلاح ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود کنند.

توزیع کتاب‌های درسی تمامی دوره‌های تحصیلی از منطقه به مدرسه نیز در بازه زمانی ۲۰ مرداد تا ۱۴ شهریور صورت خواهد پذیرفت.

با توجه به این‌که در سال تحصیلی آینده تمامی کتاب‌های درسی دوره‌های تحصیلی توسط مدارس بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد، براساس تقویم زمانی مقرر است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توزیع کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه از تاریخ ۲۵ مرداد شروع و سایر مقاطع تحصیلی اعم از عادی و استثنایی از ۱۰ شهریور شروع شود و تا ۱۵ شهریور به اتمام برسد.
 

کد خبر 542143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha