تغییر و تحولات باشگاه بارسلونا این روز ها در صدر اخبار فوتبال جهان قراردارد.

رونالدکومان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، یک رسانه فرانسوی اعلام کرد، دونی فن‌دبیک ستاره تیم ملی هلندو باشگاه آژاکس هدف اول سرمربی احتمالی کاتالان‌ها برای حضور در نیوکمپ است.

سایت Le ۱۰ Sport  در این باره مدعی شد، رونالد کومان در صورت انتخابش به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، می‌خواهد فن‌دبیک را جذب کند.

این ستاره آژاکس در ماه‌های گذشته نامش در لیست خرید تیم‌های مطرحی چون رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس قرار دارد و به احتمال زیاد باشگاه هلندی را ترک خواهد کرد. رسانه‌های معتبر خبری از رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا  یاد کرده‌اند اما سایت رسمی این باشگاه کاتالانی تنها اخراج کیکه ستین را تایید کرده و هنوز نام سرمربی جدید را مشخص نکرده است.

در همین حال، برخی از رسانه ها در اسپانیا ادعا می کنند که حضور رونالد کومان در بارسلونا می تواند موجب انتقال برخی از بازیکنان هلندی از جمله سرجینیو از آژاکس به این باشگاه شود. این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد اخبار بیشتر و معتبرتری از انتقال ستارگان هالندی به بارسلونا باشیم و همچنین احتمال تکذیب این شایعات از سوی رونالد کومان نیز وجود دارد.

در همین رابطه خبر می رسد که هوادران بارسا با انتخاب کومان به عنوان سرمربی این باشگاه مخالف هستند.

رونالد کومان از نظر مخاطبان نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» گزینه مناسبی برای هدایت بارسلونا نیست. اکنون «ال موندو دپورتیوو» که یکی از پر مخاطب ترین رسانه‌های نزدیک به بارسلوناست در یک نظر سنجی آنلاین سوالی را پیرامون رضایت یا عدم رضایت هواداران بارسلونا در مورد انتصاب احتمالی رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا مطرح کرده است. در این نظر سنجی حدود ۱۱ هزار نفر شرکت کردند و در مجموع ۷۰ درصد از رای دهندگان از انتخاب احتمالی رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا ناراضی بودند.

این نظر سنجی نشان می‌دهد که فقط ۳۰ درصد هواداران بارسلونا موافق آمدن کومان هستند و انتصاب این سرمربی هم نمی‌تواند آتش خشم آن‌ها را خاموش کرده و رضایت آن‌ها را در پی داشته باشد. کومان ۵۷ ساله در رده باشگاهی، رزومه قابل قبولی ندارد و بهترین دوران او به زمان حضورش روی نیمکت آژاکس و آیندهوون برمی گردد که ۳ بار فاتح لیگ هلند شد.

کد خبر 541552

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha