رئیس مجلس با اشاره به بررسی فروش اوراق سلف نفتی در نشست غیرعلنی مجلس، گفت: کمیسیون انرژی، برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس به صورت جداگانه و در صورت ضرورت مشترک به این موضوع رسیدگی می‌کنند.

قالیباف مجلس

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از خانه ‌ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی گفت: موضوع فروش اوراق سلف نفتی که در شورای عالی اقتصادی مطرح شده در نشست غیرعلنی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت زیرا لازم بود همه نمایندگان مجلس در جریان این موضوع مهم قرار گیرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر همین اساس در نشست دو ساعت غیرعلنی، روسای کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه گزارش دادند و همکاران نیز نظرات خود را بیان کردند. این جمع بندی‌ها در تصمیم گیری نهایی شورای عالی اقتصادی در رابطه با این موضع تاثیرگذار است.

وی افزود: در نهایت مقرر شد که کمیسیون انرژی، برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس به صورت جداگانه و در صورت ضرورت مشترک به این موضوع را رسیدگی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه در پایان این هفته کنکور سراری برگزار می‌شود، در حوزه‌های انتخابیه خود به ویژه همکاران پزشک و متخصص، نظارت دقیقی را با همکاری معاون نظارت مجلس برای پیاده سازی پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

کد خبر 540838

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha