لیونل مسی کاپیتان بارسلونا دو شرط مهم را برای ماندن در نیوکمپ مطرح کرده است.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین بعد از شکست تلخ بارسلونا برابر بایرن مونیخ تقریبا تمام طرفداران این تیم در سراسر دنیا خواستار برکناری کیکه ستیین هستند اتفاقی که احتمالا طی امروز و فردا خبر آن اعلام خواهد شد. اما لیونل مسی کاپیتان و ستاره این تیم برای ماندن در بارسلونا  شرط بزرگتری هم دارد. شرطی که مستقیم ریاست این باشگاه را نشانه گرفته است. چرا که از نظر مسی سیاست‌های بارتمئو باعث حل و روز این روزهای بارسلونا است. تیمی که در فصل جاری دستش از هر جامی خالی ماند و اینچنین برابر بایرن مونیخ تحقیر شد.

رادیو «کادینا سر» اسپانیا در همین خصوص گزارش داده که باشگاه بارسلونا بعد از شکست سنگین 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ به دنبال راهکاری برای خروج از این بحران است.

طبق گزارش های رسیده باشگاه بارسلونا برای حفظ لیونل مسی، ابرستاره خود بعد از این ناکامی بزرگ باید چندین اقدام را انجام دهد. اولین گام آبی-اناری ها برای نگه داشتن مسی در ترکیب تیم، برکناری کیکه ستین از مربیگری است.

دومین اقدام باشگاه بارسلونا استعفای جوزپ بارتامئو، رئیس باشگاه است که به دلیل اقدامات این مسئول بارسلونا به این وضعیت بحرانی دچار شده است. طبق گزارش ها مسی می تواند قراردادش را با آبی-اناری ها فسخ کند و از این تیم جدا شود.

کد خبر 540422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha