رییس باشگاه بارسلونا پس از شکست تحقیرآمیز این تیم برابر بایرن مونیخ، مدعی شد که تصمیم های جدی خواهد گرفت.

بارسلونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، شب گذشته در سومین و مهم‌ترین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰-۲۰۱۹، تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا در شهر لیسبون پرتغال به مصاف هم رفتند که این بازی را بایرن مونیخ با نتیجه قاطع ۲-۸ به سود خود به پایان رساند و آبی‌اناری‌ها را تحقیر کرد.
 پس از این شکست سنگین و حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا، رییس این باشگاه از هواداران عذر خواهی کرد و در مورد اخراج ستین و انتخابات زود هنگام صحبت کرد.

 بارتومئو گفت: از هواداران بارسلونا عذرخواهی می کنم. در روزهای آینده تصمیم های مهمی خواهیم گرفت. البته باید بسیاری از این تصمیم ها را  بعد از پایان لالیگا و پیش از شروع  مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می گرفتیم. نمی‌خواهم در مورد این تصمیم ها چیزی اعلام کنم. فعلا ترجیح می دهم که در این شرایط دردناک با هواداران همدردی کنم و از فردا با روحیه ای بالاتر کار را شروع خواهیم کرد. "

این در حالی‌ست که در این اواخر انتقادها از مدیران بارسلونا به شدت اوج گرفته است و سیاست‌های مدیران ارشد باشگاه سبب شده است که کاتالان‌ها در این فصل هیچ جامی کسب نکنند.

کد خبر 540327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha