کیکه ستین سرمربی بارسلونا قبل از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کیکه ستین.JPG

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، کیکه ستین سرمربی تیم فوتبال بارسلونا  قبل از دیدار تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ  در کنفرانس خبری حضور یافته و به سوالات خبرنگاران پاسخ ارائه کرد.

او در این کنفرانس اعلام کرد با وجود قدرتمند بودن بایرن تیم او انگیزه فوق العاده ای در این بازی دارد.

 شاگردان ستین حالا تلاش دارند تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل شان را با یک جام به پایان برسانند اتفاقی که دشوار به نظر می‌رسد.

‌ستین از آمادگی بارسا برای این دیدار سخن گفته و از حضور دمبله ابراز خرسندی کرد: "این بازی است که منتظرش هستیم و برای آن آمادگی خوبی داریم. خوش‌حالیم که دمبله در فهرست است و در صورت نظر ما او حتی بازی خواهد کرد. او تقریباً یک سال نتوانسته مداوم بازی کند اما فکر می‌کنم که در صورت نیاز می‌تواند برای مامفید باشد.

ستین در باره شکست ناپذیری بایرن گفت: "ما پتانسیل‌ رقیب را می‌شناسیم. تلاش می‌کنیم که نقاط قوت آنها را کم رنگ کنیم. آنها خارق العاده هستند اما ما هم تیم قدرتمندی هستیم. فکر می‌کنم  این بازی یک دیدار نزدیک خواهد بود. البته ما در این مسابقه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. "

 ستین در مورد مالکیت توپ از سوی بارسلونا در جریان بازی  اظهار داشت: "داشتن توپ مهم است چون ما به ما اجازه می‌دهد که کمتر دفاع کنیم. این امر نظر به پتانسیل هجومی بایرن می‌تواند مثبت باشد. مشخص است که توپ را در اختیار داشته باشید آنها نمی‌توانند به شما صدمه بزنند. "

ستین افزود: "برای این بازی نگرانی‌های زیادی داریم. بایرن تیم خوبی است و این که راه فشار آوردن بر حریفش را می‌داند، آن‌ها مهاجمان توانمندی دارند که مأموریت شان را به خوبی انجام می‌دهند ولی ما هم تلاش می‌کنیم تا با با برنامه خود مان بر آنها غلبه کنیم. "

در حالی‌که خیلی از ستاره‌های دنیای فوتبال با لیونل مسی مقایسه می‌شوند اما ستین در مورد مقایسه لواندوفسکی با مسی اظهار داشت: "لواندوفسکی بازیکن فوق‌العاده است اما فکر نمی‌کنم که در سطح مسی باشد. درست است که او در بهترین فُرم خود قرار دارد و هم تیمی‌هایش او را کمک می‌کنند ولی مسی در برابر ناپولی نشان داد که می‌تواند نتایج مسابقات را به تنهایی رقم بزند. با این حال ما باید از دیدن بازیکنانی نظیر لواندوفسکی و مسی لذت ببریم. "

کد خبر 540084

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    34 8
    حتی مقایسه مارادونا با.مسی هم احمقانه چه برسه این بازیکن یایرن
  • mehdi amiri IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    14 5
    واقعا هم در حد مسی نیست لواندوفسکی. مسی هر وقت بازیش رو نگاه می‌کنید یک جدابیت و لذت خاص در بازیش می‌بینید نه فقط در برابر ناپولی بلکه در برابر هر تیمی، مثل لیورپول پارسال یا خود بایر مونیخ 2015
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    1 1
    بنظر من بارسا باخت میکنه مسی دیگه مسی قدیم نیست بارسا هم بارسای قدیم نیست تموم شدن رفت