باشگاه سپاهان مذاکره با برانکو برای هدایت این تیم را رسما تایید کرد. برانکو پیش از این اعلام کرده بود احتمال بازگشت او به ایران و سرمربیگری او در هر تیمی به جز استقلال وجود دارد.

برانكو

به گزارش همشهری آنلاین در حالی طی چند روز اخیر از محرم نویدکیا و لوکا بوناچیچ به عنوان گزینه های اصلی سرمربیگری سپاهان نام برده می‌شد اما شایعه مذاکره این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ رنگ واقعیت به خود گرفته است و این باشگاه با سرمربی پرافتخار سابق پرسپولیس وارد مذاکره شده است.

سید علی پزشک در مورد این که آیا باشگاه سپاهان با برانکو ایوانکوویچ به توافق رسیده که او را به ایران دعوت کرده است، اظهار داشت: بعد از استعفای امیر قلعه‌نویی و اتمام کار سرمربی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای ادامه دارد. گزینه‌هایی هم مطرح می‌کنند. کار کردن با باشگاه سپاهان که طبق استانداردهای باشگاه‌داری در اروپا فعالیت می‌کند، فرصت طلایی برای مربیان داخلی و خارجی است.

پزشک تصریح کرد: پیشنهادهای زیادی به دست ما رسیده، بحث رزرو هتل برای برانکو را تأیید نمی‌کنم و این اتفاق نیفتاده است، اما گزینه‌های متفاوتی از مربیان خوب خارجی و داخلی داریم. در فرصتی که داریم می‌خواهیم انتخاب خوبی داشته باشیم که در فصل آینده نتیجه خوبی بگیریم.

سخنگوی باشگاه سپاهان در مورد مذاکره با برانکو گفت: این موضوع را تکذیب و تأیید نمی‌کنم. ما گزینه‌های متعددی داریم. برانکو هم جزو گزینه‌های ما است، اما به این معنی نیست که با او به تفاهم رسیده‌ایم. ۱۰ گزینه متفاوت داریم که برانکو یکی از آنها است.

وی در مورد موضوع شکایت برانکو از پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه ما استراتژی خودش را دارد و با برنامه است. بودجه بندی دارد و طبق آن حرکت می‌کنیم. یک ریال و یک دلار به بازیکنان داخلی و خارجی خودمان بدهکار نیستیم و همه چیز را طبق برنامه پرداخت می‌کنیم.

پزشک در مورد این که سپاهان منبع مالی خیلی خوبی را پشت سر خودش دارد گفت: همه تیم‌های دیگر هم از بودجه دولتی استفاده می‌کنند. اگر باشگاهی از منبعی استفاده می‌کند باید بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

کد خبر 539723

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha