باشگاه سپاهان دو گزینه را برای هدایت این تیم در نظر گرفته که این لیست دو نفره نشان از سردرگمی مدیران باشگاه اصفهانی دارد.

نويد كيا

به گزارش همشهری آنلاین امیر قلعه‌نویی بعد از شکست برابر استقلال در جام حذفی همانطور که پیش بینی می‌شد استعفا داد. طبق اعلام باشگاه سپاهان تمرینات این تیم فعلا زیر نظر تکسیرا دستیار قلعه نویی برگزار می‌شود اما این باشگاه باید به زودی سرمربی خود را برای ادامه فصل مشخص کند. اما گزینه هایی که مد نظر مدیران باشگاه اصفهانی قرار دارند نشان از سردرگمی آنها و نداشتن استراتژی مشخص است.

از اصفهان خبر می‌رسد در حال حاضر دو گزینه برای هدایت سپاهان مطرح است که یکی از آنها محرم نویدکیا، پیشکسوت و کاپیتان سابق این تیم است و گزینه دیگر لوکا بوناچیچ، سرمربی حال حاضر ذوب آهن که پیش از این هدایت سپاهان را عهده‌دار بوده است.

گفته می‌شود بوناچیچ که توانسته تا حدودی به وضعیت ذوب آهن در لیگ سروسامان  بدهد پیشنهاد تمدید قرارداد ذوب آهن را نپذیرفته تا پیشنهاد احتمالی سپاهان را قبول کند.

اگر کاپیتان سابق سپاهان که هواداران این تیم به شدت خواهان نشستن او بر روی نیمکت این تیم هستند پیشنهاد مدیران این باشگاه را نپذیرد ، لوکا بوناچیچ هدایت زردپوشان اصفهانی را برای بار دوم در اختیار خواهد گرفت.

حالا اینکه محرم نویدکیا بدون هیچ سابقه سرمربیگری چه ارتباطی با مربی کهنه‌کاری مانند بوناچیچ دارد را باید از مدیران سپاهان پرسید. قصد قضاوت محرم را به هیچ وجه نداریم و با توجه به اینکه که مربیان ایرانی در حال تغییر نسل هستند حضور او روی نیمکت سپاهان اتفاق مثبتی است. شاید این تیم اصفهانی حتی با نوید کیا برای فصل بعد در قامت یکی مدعی هم قرار بگیرد اما ماجرا تناقض شدید میان دو گزینه سرمربیگری سپاهان است. 

یک نفر باید نقشه راه تیم پرهوادار اصفهانی را برای فصل آینده مشخص کند.

کد خبر 539256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha