مدیران باشگاه سپاهان در آستانه توافق با محرم نویدکیا هستند. ستاره‌ای که گفته می‌شود قرار است این تیم را از نو بسازد.

نويدكيا

به گزارش همشهری آنلاین سپاهان بعد از استعفای امیر قلعه‌نویی به دنبال جلب نظر محرم نویدکیا برای قبول هدایت این تیم است. گزینه‌ای که گویا قرار است این باشگاه را زیر رو کند و از نو بسازد. مسئولان این باشگاه البته پیش از این تصمیم برای کنار گذاشتن چند بازیکن را گرفته بودند اما گویا تغییرات گسترده‌تر در راه خواهد بود و بسیاری از بازیکنانی که در زمان قلعه‌نویی جذب این تیم شدند در لیست خروج قرار دارند.

 ایلنا در این خصوص گزارش داده که  تغییرات در تیم فوتبال سپاهان فقط به انتخاب سرمربی محدود نمی‌شود و مقرر شده علاوه بر علی قربانی که قراردادش پیش از پایان فصل فسخ شد، با ۸ بازیکن دیگر این تیم هم قطع همکاری صورت بگیرد. 

محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدیزاده، شایان مصلح، محسن مسلمان، علیرضا نقی‌زاده و سجاد شهباززاده بازیکنانی هستند که سپاهانی‌ها قصد ادامه همکاری با آنها در لیگ بیستم را ندارند.

همچنین قرارداد ولادیمیر کومان هم در پایان فصل به پایان خواهد رسید و باشگاه قصد تمدید با او را ندارد. محسن الغسانی، دیگر بازیکن خارجی سپاهان هم که فصل آینده با این باشگاه قرارداد دارد احتمالا در پایان فصل جدا خواهد شد ولی کی‌روش استنلی و گولیسانی، دو خارجی دیگر سپاهان در برنامه‌های باشگاه برای فصل بعد حضور دارند.

علاوه بر این نفرات،‌ جدایی سعید آقایی هم از سپاهان در پایان فصل قطعی شده و این بازیکن اعلام کرده قصد تمدید قراردادش را با طلایی پوشان ندارد تا تعداد خروجی‌های باشگاه در پایان فصل به عدد ۹ برسد.

رضا دهقانی و حامد بحیرایی که با قرارداد قرضی از سپاهان جدا شده‌اند هم برای فصل آینده به این تیم برمی‌گردند.

اگر نویدکیا پاسخ مثبت نهایی را به مسئولان سپاهان برای پذیرش هدایت این تیم بدهد و قراردادش را طی هفته‌های آتی امضا کند کار سختی در بازسازی تیم و پر کردن جای خالی ۹ بازیکن خواهد داشت.

کد خبر 539584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha